Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فولاد خوزستان می‌گوید بعد از دیدار با پرسپولیس در حقش بی‌انصافی شده که آنها را به خدا می‌سپارد.

به گزارش "ورزش سه"، روح‌الله سیف‌اللهی روزهای سختی را بعد از دیدار فولاد و پرسپولیس سپری کرد. او که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در جریان مسابقه تیمش با سرخ‌پوشان تهرانی در دقایق اولیه پنالتی داد تا حواشی زیادی درباره‌اش ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص تعدادی از طرفداران فوتبال در فضای مجازی پنالتی دادن سیف‌اللهی به پرسپولیس را اتفاقی عجیب توصیف کردند و اتهاماتی را به این ستاره زدند.


در این شرایط سیف‌اللهی روزهای سختی را بعد از بازی با پرسپولیس سپری کرد. او در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که نمی‌توانم علت حرف‌هایی که برخی افراد درباره‌ام زدند را متوجه بشوم. من با پیراهن تیم‌های زیادی مقابل پرسپولیس قرار گرفتم و همواره سعی کردم بهترین بازی‌ام را مقابل این تیم انجام دهم. خوشبختانه همه بازی‌های خوبم مقابل پرسپولیس را به یاد دارند، اما اینکه با یک اتفاق بخواهند اینطور به من حمله کنند را متوجه نمی‌شوم.


وی ادامه داد: من در پرسپولیس بازی کردم و ابایی از این ندارم که همه جا بگویم پرسپولیسی هستم. حتی در جریان بازی پارسال پارس جنوبی و پرسپولیس بعد از گلی که برای تیمم زدم، مچ بند قرمز رنگ را بوسیدم. آن زمان هم مسائلی ایجاد شد و برخی افراد علیه من حرف در آوردند، اما آیا کسی به این فکر کرد که چرا پنالتی را گل کردم؟ اگر می‌خواستم کم کاری کنم که پنالتی مقابل پرسپولیس را گل نمی‌کردم. می‌توانستم توپ را به بیرون بزنم، اما گلم را برای تیمم زدم و بعد با بوسیدن مچ‌بند قرمز علاقه‌ام به پرسپولیس را نشان دادم. آیا کار بدی انجام دادم؟

 


وینگر فولاد خوزستان با اشاره به صحنه پنالتی‌ای که در بازی گذشته تیمش به پرسپولیسی‌ها داد و همان پنالتی منجر به کسب 3 امتیاز برای سرخ‌پوشان تهرانی شد، گفت:‌ من اصلا متوجه نشدم توپ چطور به دستم خورد. حتی برخی کارشناسان داوری هم اعتقاد داشتند آن برخورد توپ به دست پنالتی نبوده است. چطور می‌توانم دقیقه 4 عمدا پنالتی بدهم؟ سابقه من در فوتبال روشن است و خداراشکر هیچ‌جایی کم کاری نکردم. این را می‌توانید از مربیانی که با آنها کار کردم بپرسید. از سوی دیگر من همواره تلاش کردم پولی که از باشگاهم می‌گیرم حلال باشد و فکر نمی‌کنم هیچ فوتبالیست دیگری هم نظری جز این داشته باشد.


سیف‌اللهی همچنین بیان کرد: فکر نمی‌کنم نیازی به توضیح بیشتردر این خصوص باشد. وجدانم پیش خودم و خدای خودم راحت است و بقیه‌اش دیگر مهم نیست. خدا می‌داند من چه اهدافی را دنبال می‌کنم و همین برایم کافی است. آنهایی که در حقم بی‌انصافی کردند را هم به خدا واگذار می‌کنم، فقط بدانید که شرافتم را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنم.


وی در پایان درباره شرایط فولاد در لیگ برتر افزود: شرایط بدی نداریم. هرچه از زمان بازی‌ها گذشت تیم ما هماهنگ‌تر شد و شرایط خوبی را تجربه کردیم. انشاالله با همین قدرت جلو می‌رویم و روزهای بهتری را نیز پشت سر می‌گذاریم.

فولاد خوزستان روح الله سیف‌الهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 845426 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!