Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند امور قرارداد و مشتری حداقل سن 22 سال توانایی کار کردن با word و excel روابط عمومی خوب و توانایی مذاکره آموزش پذیر و خلاق متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند. تلفن 02144941088 موبایل 09102014384 ایمیل amh.cert@gmail.com

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که خاویر میلی، رییس جمهور آرژانتین در اقدامی دیگر با هدف نمایش رویکرد افراطی‌اش که خود آن را «اره برقی» خوانده است، قصد دارد تا به منظور کاهش هزینه‌ها و کوچک کردن دولت، ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج کند!

بلومبرگ نوشته است که میلی در جریان سخنرانی خود در ۲۶ مارس، از این طرح پرده برداشت. او در این سخنرانی، به کاهش بودجه دولت‌های محلی و همچنین لغو بیش از ۲۰۰ هزار طرح رفاه اجتماعی اشاره کرد؛ طرح‌هایی که به گفته او، فاسد هستند.

به ادعای بلومبرگ، گرچه این تعدیل نیرو تنها بخش کوچکی از نیروی انسانی ۳.۵ میلیون نفری بخش دولتی آرژانتین را تشکیل می‌دهد اما انتظار می‌رود که اتحادیه‌های پرنفوذ کارگری به شدت با این طرح مخالفت کنند. همچنین، این طرح ممکن است درصد بالای رضایتمندی از وی را به شدت کاهش دهد.

یکی از اتحادیه‌های کارگری آرژانتین همزمان با سخنرامی میلی، اعتصاباتی را تدارک دیده بود. همچنین یک گزارش دولتی نیز بر کاهش چشمگیر حقوق کارگران بخش خصوصی از زمان روی کار آمدن میلی تاکید کرده است.

کد خبر 6063607

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند