Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه انصافاً حساب مردم از آشوبگران جداست، گفت: منافقان و سران آمریکایی از اغتشاشات اخیر کشور حمایت کردند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج، با تاکید بر اینکه در این برهه حساس باید اختلافات و تفرقه از بین برود، اظهار داشت: دشمنان همواره با بهانه‌های مختلف به‌دنبال دشمنی و ضربه‌زدن به نظام هستند چراکه از پیشرفت و امنیت ایران آشفته و ناراحتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان سبب قطع وابستگی به نفت و پله‌ای برای ترقی کشور بود، افزود: بصیرت، هوشیاری، ایستادگی و آگاهی مردم و اقدامات وحدت‌زا همواره استبکار جهانی را با شکست مواجه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به موضوع گران‌شدن بنزین اشاره کرد و گفت: گرچه شاید در شیوه اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت اختلاف نظرهایی وجود دارد اما اصل این اقدام به نفع مملکت، محرومین و اقشار کم‌ درآمد جامعه است.

وی عدم اطلاع‌رسانی قبلی به مردم از اجرای سهمیه‌بندی بنزین را از اشکالات این طرح خواند و گفت: باید قبل از آغاز هر کاری، مردم از جزئیات اطلاع و توجیه می‌شدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید در این شرایط کنونی و فشار اقتصادی، به‌دنبال «ایجاد درآمد» برای مردم باشیم، عنوان کرد: گرانی بنزین در افزایش قیمت سایرکالاها نقش چندانی نداشته اما معمولاً جنبه روانی داشته که باید نظارت‌ها بسیار جدی‌تر شود، تا کسی سوءاستفاده نکند.

وی اظهار کرد: باید دولت در واریز منابع ناشی از سهمیه‌بندی بنزین به حساب خانوارهای کشور به وعده خود عمل کرده و نظارت بر بازار را بیشتر و بسیار جدی گرفته تا کسی از مردم سوءاستفاده‌ نکند چراکه گرانی‌ها واقعی نبوده و ناشی از عدم نظارت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه باید همه با هم آینده‌نگر و به فکر پیشرفت باشیم، هشدار داد: در 5 سال اخیر مصرف بنزین در کشور به دو برابر رسید، که در صورت تداوم این رویه، باید واردکننده بنزیم شویم، بنابراین این طرح به کاهش ترافیک و کاهش قاچاق کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه منافقان و سران آمریکایی از اغتشاشات اخیر حمایت کردند، عنوان کرد: انصافاً حساب مردم از آشوبگران جداست چراکه استقامت، همراهی و ایستادگی مردم در طول 40 سال اخیر بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری پیروی ملت و مجلس از رهبری را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: آتش زدن اماکن و اموال عمومی کار مردم نیست چراکه شیوه اعتراضات فرهنگ یک جامعه و مملکت را نشان می‌دهد و دشمنان سال‌ها برای نحوه اجرای توطئه‌های خود، برنامه‌ریزی کرده‌ بودند.

وی با بیان اینکه مردم باید اعتراضات خود را از راه قانونی پیگیری کنند، تاکید کرد: گرچه عوامل اغتشاشات اخیر در کشور شناسایی شده اما از همه اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود که اجازه تکرار سوءاستفاده به اشرار و ضدانقلاب ندهند تا شأن و جایگاه کشور پایین نیاید.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه وجود رهبری نعمتی بسیار بزرگ از سوی خداوند به مردم است، یادآور شد: سخنان اخیر معظم‌له تمام معادلات و نقشه‌های دشمنان را بر هم زد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • تواضع،خوش اخلاقی و مهربانی سه مولفه برای محبوب شدن انسان‌ها است
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس