Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا تاملی درحاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مردم شهرستان اردستان که با یک بصیرت و همراهی خاصی مجموعه مدیریتی شهرستان را در مسیر اجرایی طرح  افزایش قیمت بنزین یاری کردند تقدیر می کنم.

وی افزود: شهرستان اردستان با توجه به وضعیت جمعیتی و معیشتی خانوار آن از جمله شهرستانهایی است که از اجرای این طرح به نوعی متنفع خواهند شد و امیدواریم که با مجموع اقداماتی که مجموعه دستگاه های نظارتی در حوزه کنترل و تنظیم بازار هم به عمل خواهند آورد از افزایش قیمت مهار گسیخته روی کالاها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان گفت: آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه مواد مخدر و بعضی از مسائل دیگر  بیشتر از حد تصور به ما و خانواده های ما نزدیک است و این گونه موضوعات به هیچ عنوان تابع موقعیت شخصی، خانوادگی و مسئولیتی نیست و بر این اساس لازم است نسبت به موضوعات مواد مخدر بیشتر از آنچه که رسالت سازمانی ما است واکنش و حساسیت نشان دهیم.

فضای کسب و کار اردستان باید داوطلبانه متقاضی برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد باشد

تاملی بیان داشت: فضای کسب و کار در اردستان باید به شکلی رقم بخورد که مجموعه های مختلف خودشان داوطلب و متقاضی برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از مواد شیوع مخدر  در جامعه باشند و در این زمینه اداراتی همچون آموزش و پرورش به سبب ارتباط با دانش آموزان و اولیاء می توانند نقش بسیار تعیین کننده ای را داشته باشند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: مجموعه اداره صنعت، معدن و تجارت  و اداره کار هم درحوزه واحدهای صنعتی و تولیدی و هم  در بخش اصناف باید اهتمام و توجه ویژه ای به برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته انجمن اولیاء و مربیان مدارس شهرستان اردستان تشکیل شده است، افزود: مجموعه آموزش و پرورش اردستان برگزاری کلاسهای آموزشی در این زمینه را  در دستور کار خود قرار داده و با هماهنگی انجمن برای والدین دانش آموزان و از هر فرصت تجمع و برگزاری  رویدادی که بخشی از جامعه را به مناسبتی دور هم جمع می کند برای آگاه سازی موضوع آموزش مبارزه با مواد مخدر استفاده کنید.

تاملی تاکید کرد: مسئولان باید با جدیت جدی موضوع مبارزه با مواد مخدر را در شهرستان اردستان  حتی خارج از مسئولیت قانونی خود پیگیری کنند.

کد خبر 4776194

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای مبارزه با مواد مخدر مسئولیت اجتماعی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه بنزین تئاتر کودک و نوجوان سفر استانی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان
  • جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر