Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نمایشگاه هوایی دوبی ۲۰۱۹ که از ۱۷ نوامبر آغاز شده و تا تاریخ ۲۱ نوامبر ادامه خواهد داشت، هرساله میزبان ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی مختلف در سراسر جهان است که از جدیدترین اخبار و دستاورهای حوزه هوانوردی مطلع شده و در کنار ملاقات با بزرگترین سازندگان هواپیما در جهان همچون ایرباس و و بوئینگ، قراردادهای متعددی به منظور خریداری هواپیما با آنها منعقد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده در گلف نیوز، شرکت هواپیمایی ایر عربیا به عنوان یکی از ایرلاین‌های امارات متحده عربی، در جریان برگزاری رویداد نمایشگاه هوایی دوبی ۲۰۱۹، قرارداد سفارش و خریداری ۱۲۰ فروند هواپیمای ایرباس را با این شرکت سازنده اروپایی منعقد کرده است.

گفته می‌شود این قرارداد به ارزش ۱۴ میلیارد دلار صورت گرفته است و به دومین قرارداد بزرگ و قابل توجهی که شرکت ایرباس در جریان این رویداد موفق شده به انجام برساند، تبدیل شده است.

طبق اطلاعات و جزئیات ذکر شده در این گزارش، ۷۰ فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰ neo و ۵۰ فروند باقی مانده نیز به هواپیماهای مدل A۳۲۱ XLR و A۳۲۱ neo تعلق دارد.

این ایرلاین عربی پیشتر نیز اعلام کرده بود که در تلاش است تا بالغ بر ۱۰۰ فروند جت و هواپیمای جدید را وارد ناوگان هوایی خود کند.

گفته می شود این قرارداد بعد از ماهها مذاکره میان مقامات و مسئولان ایرعربیا و ایرباس صورت گرفته و منعقد شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرباس ناوگان هوایی نمایشگاه هوایی دوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر "خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است/ استفاده مردم از بیزنس جت‌ها در ایران" اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‌، در سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری‌ هواپیمای شخصی به تصویب رسید. براساس این آیین‌نامه هر شخص حقیقی یا حقوقی دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران‌، مجاز است با رعایت قوانین و مقررات‌ مربوط‌، اقدام به خرید و مالکیت هواپیمای شخصی غیرنظامی کند. همچنین بهره‌برداری از هواپیمای شخصی منوط به اخذ مجوز صلاحیت پرواز هواپیما و بهره‌بردار، مطابق‌ استانداردهای پرواز و قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری است.

در این راستا خبرنگاری در سال گذشته در مصاحبه‌ای با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به پرسش درباره مالکیت خصوصی هواپیماهای خصوصی می پردازد، اما پس از انتشار مطالبی در این خصوص این پرسش مطرح می‌شود که خرید جت‌های شخصی به‌تازگی برای عموم آزاد شده است. این در حالی است که این موضوع نه تنها اتفاق جدیدی نبوده، بلکه آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری ‌هواپیمای شخصی در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسیده است. بر این اساس رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدا ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای ورود به صنعت هوایی در چارچوب قوانین و مقرارت موضوعه کشور بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت جت شخصی چند؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت