Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس سازمان برنامه اعلام کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین ۳۰ هزار میلیارد تومان است که بین ۶۰ میلیون ایرانی توزیع خواهد شد.

محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جلسه عصر امروز این کمیسیون برای بررسی تبعات افزایش قیمت بنزین گفت: بر اساس گزارش آقای نوبخت تمام منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین که نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان است بین ۶۰ میلیون ایرانی توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر صنعت با تاکید بر کنترل قیمت ها و کنترل بازار اظهار داشت که تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا قیمت ها افزایش نیابد. تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین حداکثر ۴ درصد خواهد بود.

وی گفت: نمایندگان گلایه داشتند که چرا قبل از اجرای طرح به مردم و نمایندگان اطلاع رسانی نشده است که آقای نوبخت اعلام کردند که رئیس مجلس در جریان بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: نوبخت افزایش قیمت بنزین یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کد خبر 6084737 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم