Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ناتو اعلام کرد: اختلاف نظرهایی میان اعضای این سازمان بر سر وضعیت شمال سوریه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد: در دیدگاه‌های اعضای این پیمان درباره وضعیت شمال سوریه اختلافاتی وجود دارد و من پیش‌بینی می‌کنم که فردا (چهارشنبه) درخصوص وضعیت سوریه رایزنی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل ناتو همچنین تصریح کرد: تمامی اعضای ناتو بر سر این امر اتفاق‌نظر دارند که نباید آنچه را که از شکست و مبارزه با گروه تروریستی داعش به دست آورده‌ایم، از دست بدهیم.

استولتنبرگ اظهار کرد: ما نباید فراموش کنیم که ترکیه میزبان شماری از شهروندان سوریه است و ترکیه از حملات تروریستی آسیب دیده و این حق قانونی آنکارا است که نگران امنیت خود باشد.

پیشتر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه با اعلام این که ایالات متحده و روسیه تدابیر لازم را در خصوص شمال شرق سوریه اتخاذ نکرده‌اند، تهدید کرد که آنکارا دست به عملیات نظامی جدیدی در این منطقه در صورت عدم تخلیه آن از تروریست‌ها می‌زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دبیرکل ناتو حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ تصمیم جدید درباره مالیات‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احسان خاندوزی در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با عرض تبریک درباره اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: در محیط کسب و کار هر سال حمایت و پشتیبانی جدی‌تری از سوی رهبری و دولت دریافت می‌کنیم چراکه مسیر بهبود محیط کسب و کار بی بازگشت است و در سه سال گذشته نقطه کانونی چرخش تحول آفرینی بوده‌است.

وی ادامه داد: جهت تقسیم کار متعارف مرکز بهبود  کسب و کار قانون را به اجرا می‌رساند اما در عمل بازیگران اصلی فعالان اقتصادی و تشکل‌ها هستند و این افراد کانون چرخش تحول آفرینی بوده‌اند و راهبری این مسیر را انجام دادند. 

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این بازیگران اصلی و اتاق سه گانه موضوعاتی که سالها جزو مکتوبات بودند را محقق کردند. 

خاندوزی همچنین در جمع خبرنگاران درباره اختلافات بخش اول و دوم لایحه بودجه در بخش مالیات اظهار داشت: در بخش اول لایحه بودجه سال ١۴٠٣ موضوع کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین دستور رییس جمهوری قرار بر این شد مالیات بر تولید کاهش پیدا کند. از این رو سازمان برنامه و بودجه سه پیشنهاد دربارع جایگزینی درآمدهای مالیاتی ارایه داده و قرار است مبلغ کاهش مالیات‌ها بین منابع دیگر درآمدی تقسیم شود.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895646

دیگر خبرها

  • توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ تصمیم جدید درباره مالیات‌ها
  • توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ مالیات کم شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • مقام ناتو: عضویت اوکراین اجتناب‌ناپذیر است؛ اختلاف بر سر زمان عضویت است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات | ترافیک سنگین در محور هراز