Web Analytics Made Easy - Statcounter

تساوی اصلی‌ترین رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، شانس شاگردان ویلموتس برای صعود به عنوان تیم گروه سوم را افزایش داد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا و در گروه C‌ این رقابت‌ها، امشب (سه‌شنبه) تیم ملی عراق در اردن میزبان بحرین بود که این بازی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه اگرچه عراق صدرنشین را ۱۱ امتیازی و بحرین رده دومی را ۹ امتیازی کرد اما شانس صعود به عنوان تیم اول گروه را برای تیم ملی ایران تا حد زیادی افزایش داد.

در حال حاضر تیم ملی کشورمان با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های گروه و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد اما شاگردان مارک ویلموتس در صورت بردن تمام بازی‌های‌شان در دور برگشت می‌توانند به عنوان تیم اول گروه به دور سوم مرحله انتخابی صعود کنند، البته تیم دوم گروه هم این شانس را دارد که به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر این مرحله به مرحله بعدی صعود کند.

 بیشتر بخوانید:
  هنگ‌کنگ با شکست کامبوج به یک امتیازی ایران رسید

پس از تیم‌های ملی عراق، بحرین و ایران، تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج که ساعاتی قبل به مصاف هم رفتند، به ترتیب با ۵ و یک امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

امشب همچنین در گروه A سوریه به عنوان میزبان به مصاف فیلیپین رفت و با یک گل به برتری رسید. به این ترتیب سوریه‌ای‌ها با ۱۵ امتیاز حاشیه امنیت خود را در صدر جدول افزایش دادند.  در گروه E نیز قطر میزبان خود افغانستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. قطر با ۱۳ امتیاز صدرنشین جدول است. مصاف خانگی قرقیزستان با تاجیکستان در گروه F‌ نیز با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در این گروه ژاپن با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان هر دو با ۷ امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های بعدی هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جهانی سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان در خط آتش ایستادند.

در پایان این مرحله پوریا نوروزیان با ۵۹۰.۲۵ امتیاز در رده هفتم گروه یک و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۵۸۳.۲۴ در رده بیست و هفتم گروه یک قرار گرفتند و راهی مرحله مقدماتی شدند. مهیار صداقت نیز امتیاز ۵۷۶.۲۸ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم گروه ۲ ایستاد و از رسیدن به مرحله مقدماتی بازماند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان پنجشنبه (۳۰ فروردین) از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

رکوردشکنی نجمه خدمتی و صعود هر سه ملی‌پوش به مرحله مقدماتی

همچنین در بخش تفنگ سه وضعیت زنان فاطمه امینی با ۵۸۱.۲۳ امتیاز و قرارگیری در رده بیست و هفتم گروه یک، الهه احمدی با رکورد ۵۷۹.۲۲ و قرارگیری در رده سیو چهارم ‌گروه یک و نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۹.۲۷ در رده دوم گروه دو ایستادند و هر سه ملی‌پوش به مرحله مقدماتی این ماده راه یافتند.

نجمه خدمتی در پایان مرحله مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد ایران در این ماده را در رقابت‌های بین‌المللی ارتقا داد. او در تفنگ ۱۰ متر نیز امتیاز ۶۳۳ را ثبت کرد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت در رده پنجم ایستاد.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ سه‌وضعیت زنان نیز از ساعت ۱۹:۰۰ پنجشنبه آغاز می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد که تاکنون نتوانستند در این مسابقات سهمیه المپیک را به دست آورند.

دیگر خبرها

  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد