Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:47:47 GMT

فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۲۹۷

فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام کرد

آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» شامگاه سه شنبه در این بیانیه آورده است: حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم کارشناسی سران قوا در افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین براساس آگاهی و هوشمندی منحصر به فرد معظم له از شرایط اقتصادی کشور است و آحاد ملت ایران باید با پشتیبانی از این حمایت ایشان و تصمیم سران قوا با یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به میهن اسلامی، آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک در این بیانیه آورده است: آحاد ملت ایران باید به عنوان یک سرباز وظیفه شناس نظام اسلامی فرمایش رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب خود قرارداده و برای اجرایی و عملیاتی کردن این تصمیم مهم و کارشناسی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی در ادامه بیانیه اضافه کرده است: اسراف و تجمل‌گرایی آفتی بزرگ در اقتصاد کشور است که سرمایه‌های ملی را به هدر می دهد و بر همین اساس پیش از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین روزانه بیش از ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شد، بنابراین سهمیه بندی بنزین گام مهمی در راستای اصلاح الگوی مصرف است و آحاد جامعه باید از آن استقبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه تاکید می کند: تغییرات در قیمت بنزین و سهمیه‌بندی اعمال شده سبب شد تا در برخی شهرها تجمع‌هایی شکل بگیرد، بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های نقاط مختلف کشور تخریب و عده‌ای نیز جان خود را از دست بدهند، بدون شک این اقدامات ضد انسانی برنامه ریزی دشمنان نظام اسلامی واز سوی عده‌ای اشرار خودفروخته است.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است: رود اشرار و عناصر ضد انقلاب به تجمعات اعتراض مردم نسبت به تغییر قیمت بنزین، ایراد خسارت و قربانی شدن افراد بیگناه در واقع عکس‌العمل دشمنان است که از این رهگذر استفاده های ببرند و برخی افراد نیز دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن ریختند.

وی یادآور شده است: همواره در طول تاریخ سترگ ایران اسلامی، استکبار جهانی، منافقین و عناصر فرصت طلب با توطئه پراکنی سعی در ضربه زدن به پایه های نظام اسلامی را داشتند که رشادت ها، از خود گذشتگی ها و جان فشانی های ملت شریف، اندیشه استعماری و تسلط دشمنان را از این سرزمین دور کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: با وجود اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مناسبت ها و آیین های مختلف عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری فریاد زده اند اما دشمنان همچنان به دنبال تفرقه افکنی و توطئه پراکنی در ایران اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: ملت ایران باید بدانند و آگاه باشند که دشمنان از استکبار جهانی و اسرائیل گرفته تا منافقین کوردل نه تنها دلسوز و حامی ملت ایران نیستند بلکه با تحریم های ظالمانه، ترفندها و دشمنی های متعدد از روزهای نخست انقلاب تا کنون و تروریست خواندن مردم متمدن و با فرهنگ ایران، سعی در گسترش ایران هراسی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیاینه عنوان کرده است: اینجانب مردم فهیم و مومن نقاط مختلف استان مرکزی را برای خنثی سازی توطئه های دشمنان و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه به حضور در راهپیمایی دعوت می کنم.
و بی تردید مردم شریف و انقلابی استان مرکزی که در تمام صحنه های شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده داشته اند، اکنون نیز با تاسی از رشادت های مجاهدان عرصه انقلاب اسلامی و حضور پر رنگ در این راهپیمایی، پرچم مبارزه با استکبار و فتنه گران را برافراشته، نگاه می دارند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از این بیانیه تلاش صادقانه و دلسوزانه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در مدیریت اعتراضات و مقابله با عناصر منافقان، اشرار و برهم زنان نظم و امنیت عمومی را  قابل تقدیر دانست و گفت: یاد شهیدان نیروهای انتظامی و بسیج در این جریانات را گرامی داشته و از خداوند منان برای همه دلاورمردان حریم امامت و ولایت و نیروهای جان بر کف و فداکار طول عمر با برکت مسئلت می نماییم.

راهپیمایی میثاق با ولایت، اقتدار و امنیت مردم شهر اراک راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و راهپیمایان بعد از عبور از پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران وارد مصلی بیت المقدس شده و به استماع سخنان حضرت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی می نشینند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی راهپیمایی اراک استان مرکزی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد


 به گزارش تابناک، مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، در پیامی ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد.

متن پیام مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ...»
عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.

این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مد ظله العالی" را ارج می‌نهیم.

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • بیانیه دفتر نهاد دانشگاه‌های استان اردبیل در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد