Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، این دیدار در شهر امان پایتخت اردن به میزبانی عراق برگزار شد و تلاش دو تیم بعد از ۹۰ دقیقه حاصلی در برنداشت و ۲ تیم امتیازهای این بازی را تقسیم کردند.

با این نتیجه تیم ملی فوتبال ایران نیز در وضعیت بهتری به مصاف این دو تیم در تهران می‌رود زیرا فاصله امتیازی عراق با سایر رقبا افزایش چشمگیری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیگر این گروه هنگ کنگ با نتیجه دو بر صفر کامبوج را شکست داد.

در حال حاضر عراق با ۱۱ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم بحرین با ۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. تیم ملی کشورمان نیز با ۶ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

کد خبر 464244

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود