Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک از بستر پرداخت جدیدی با هدف آسانتر کردن ارسال پول آنلاین، رونمایی کرده است. پلتفرم Facebook Pay نه تنها در شبکه‌های اجتماعی بلکه در واتس‌اپ، مسنجر و اینستاگرام نیز کار خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا منابع مالی را به دوستان و مخاطبان خود در هر یک از این برنامه‌ها انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت می‌گوید "تجربه پرداخت راحت، ایمن و مداوم" را در بین همه این سرویس‌ها ارائه می‌دهد، تا اطلاعات کاربر ایمن باشد و محافظت شود.

بیشتر بخوانید: لایک‌‌های اینستاگرام از هفته آینده ناپدید می‌شود

پس از انتخاب روش پرداختی که دوست دارید، Facebook Pay بلافاصله کار خواهد کرد، به این معنی که نیازی به ورود مجدد اطلاعات پرداخت برای هر تراکنش نیست. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا Facebook Pay را محدود به برنامه‌های خاص کرده یا تاریخچه پرداخت خود را مشاهده کنند. همچنین کاربران این پلتفرم می‌توانند روش‌های پرداخت را مدیریت کرده و تنظیمات خود را در یک مکان واحد به‌روز کنند.

بیشتر بخوانید: مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام

راه اندازی Facebook Pay در آمریکا

پلتفرم Facebook Pay این هفته در مسنجر و فیسبوک در آمریکا راه اندازی می‌شود. قابلیت‌های آن شامل جمع آوری کمک‌های مالی، خرید درون برنامه‌ای، خرید بلیط رویداد‌های مختلف، پرداخت‌های شخص به شخص در مسنجر و خرید از صفحات و مشاغل منتخب در فیسبوک می‌شود.

این شرکت می‌گوید که Facebook Pay به مرور زمان در واتس‌اپ و اینستاگرام اضافه می‌شود، اما دقیقاً زمان دقیقی برای این اتفاق توسط شرکت تایید نشده است. پتلفرم Facebook Pay از عمده کارت‌های اعتباری بانکی و همچنین PayPal پشتیبانی می‌کند و به همراه Stripe و سایر شرکت‌های پرداختی، پردازش معاملات را انجام می‌دهد. این خبر پس از چند هفته سخت برای سایر پروژه‌های مالی فیسبوک، که یکی از آن‌ها Libra است منتشر شده است. به دلیل مشکلاتی که برای این پروژه رخ داده بعضی از پشتیبانان آن از دست رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار ویرایش ویدیو اینستاگرام به صورت آزمایشی عرضه شد

این شرکت در وبلاگ راه اندازی خود تاکید کرده است که Facebook Pay بر روی زیرساخت‌های مالی و مشارکت‌های موجود ساخته شده است و از شبکه Calibra و Libra جدا است.

انتهای پیام/

روش جدید فیسبوک برای پرداخت آنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت فیسبوک شبکه های اجتماعی پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران، حمایت همه جانبه از توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را اولویت اصلی وزارت صمت و صندوق ضمانت صادرات ایران برشمرد و از بسته حمایتی جدید ویژه صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از صندوق ضمانت صادرات ایران، در جلسه‌ای که با حضور سید امیر برهانی نائینی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات، محمد مجید فولادگر، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بابائی دبیر کارگروه ملی صنعت دانش بنیان، و همچنین مدیران ارشد تعدادی از شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با هدف آشنایی بیشتر با خدمات حمایتی صندوق برگزار شد که برهانی در این جلسه ضمن تشریح خدمات متنوع بیمه‌ای و تضمینی صندوق، از بسته حمایتی جدید ویژه صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات اظهار داشت، بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت و با تصویب هیات مدیره صندوق مبنی بر حمایت همه جانبه از صادرات شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌برداری از خدمات تضمینی صندوق به توسعه عملکرد صادراتی خود مبادرت کنند.

وی با اشاره به امکان تضمین تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی در سیستم بانکی کشور، با حداقل وثایق نوع اول، ادامه داد: در همین راستا، صدور ضمانت‌نامه اعتباری برای شرکت‌های دانش بنیان، به صورت کاهش حداکثر 10 درصدی از حداقل وثایق نوع اول در هر گروه اعتباری خواهد بود. به این صورت، وثایق نوع اول برای شرکت‌های دانش بنیان واقع در گروه‌های اعتباری A و B ، صفر در نظر گرفته خواهد شد.

برهانی نائینی تاکید کرد: همچنین در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان صادراتی که از ظرفیت شرکت‌های امین استفاده می‌کنند، صندوق ضمانت صادرات ایران به پوشش اعتباری خریداران خارجی برای شرکت‌های فوق اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی بانک‌ها و ضرورت استفاده از سایر ابزارها و روش‌های نوین تامین مالی، شرکت‌های صادراتی دانش بنیان می‌توانند با استفاده از ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و از طریق صندوق‌های تامین کننده مالی (crowd funds) بخشی از سرمایه ثابت مورد نیاز برای پروژه‌های صادرات محور خود را تامین کنند. ترکیب وثایق و تسهیل فرآیند صدور در این حوزه نیز با حداکثر ظرفیت حمایتی صندوق (با حداکثر 30 درصد وثیقه) محقق خواهد شد.

فولادگر، معاون وزیر صمت نیز در ادامه ضمن تبیین اهمیت صادرات محصولات دانش بنیان، این حوزه را پیشران سیاست‌های اصلی وزارت صمت جهت توسعه صنعتی معرفی کرده و اظهار داشت که رویکرد محوری مقام عالی وزارت با توجه به سوابق علمی و تجربی ایشان، اهتمام به صادرات محصولات دانش بنیان است. انتظار می‌رود با بسته جدید حمایتی در نظر گرفته شده از سوی صندوق، گام مهمی در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد