Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:33:56 GMT

مخالفت آلمان با مواضع آمریکا درباره فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۴۲۹

مخالفت آلمان با مواضع آمریکا درباره فلسطین

آلمان مخالفت خود را با مواضع اخیر آمریکا در ارتباط با شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، آلمان با مواضع اعلام شده از سوی آمریکا در ارتباط با شهرک سازی در مناطق اشغالی مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید تغییر مواضع آمریکا درباره شهرک‌سازی‌ در کرانه باختری

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در همین ارتباط با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سیاست برلین در ارتباط با شهرک سازی‌های در مناطق اشغالی فلسطین تغییر نکرده است و دولت آلمان همچنان شهرک سازی در مناطق فلسطینی را به منزله نقض حقوق بین‌الملل می‌داند که چشم انداز حل موضوع فلسطین را به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه وزارت خارجه آلمان پس از آن منتشر شده که آمریکا به تازگی حمایت خود را از آن‌چه «حق رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک‌های یهودی‌نشین در کرانه باختری» عنوان شده، اعلام کرد.

در همین ارتباط نیز مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور دیگر شهرک‌های اسرائیل را مغایر با قوانین بین‌المللی نمی‌داند.

این در حالی است که پیش از این آمریکا شهرک‌سازی در اراضی فلسطین را مغایر با قوانین بین‌المللی می‌دانست.

علاوه بر آلمان، سازمان ملل و دیگر کشورهای اروپایی، فلسطین و تعدادی از کشورهای عربی نیز موضع‌گیری اخیر آمریکا درباره فلسطین را محکوم کرده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین آلمان ایالات متحده آمریکا فلسطین شهرک سازی سازمان ملل وزارت خارجه آلمان امریکا مایک پامپئو اسرائیل دولت آلمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد

ایتنا - ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا مخالف است و آن را ناقض آزادی بیان می داند.
دیروز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که این اپلیکیشن چینی را وادار می کند از شرکت مالک خود (بایت دنس) جدا یا در بازار آمریکا مسدود شود. مجلس سنا هفته آینده درباره این لایحه رای گیری می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در همین راستا ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: تیک تاک نباید در آمریکا ممنوع شود، هرچند چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس است اما ممنوعیت این پلتفرم مخالف آزادی بیان است.

همچنین ممنوعیت تیک تاک به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد تا اپلیکیشن های دیگری که توسط کشورهای متخاصم کنترل می شوند را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد کند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تظاهرات حامیان فلسطین در آلمان
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند