Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:29:47 GMT

منچسترسیتی بالاخره به یونایتد رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۴۷۳

منچسترسیتی بالاخره به یونایتد رسید (عکس)

منچسترسیتی امسال در کسب درآمد رکوردشکنی کرده است و تقریبا اندازه منچستریونایتد موفق بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی درآمد خود در فصل گذشته را منتشر کرده و در یازدهمین سال حضور شیخ منصور بر مسند ریاست این تیم آنها رکوردشکنی کرده اند. به نظر می رسد این درآمد در سال آینده به 56 میلیون پوند هم برسد و آنها به تازگی قراردادی ده سال با پوما به ارزش 650 میلیون پوند نیز امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سیتیزن ها بعد از سالها موفق شده اند درآمدی هم اندازه با رقیب همشهری خود منچستریونایتد کسب کنند. فصل قبل برای اولین بار درآمد سیتیزن ها از 500 میلیون پوند گذشت و این یک موفقیت بزرگ برای این باشگته بود. این دومین سال از دومین دهه مالکیت قطری ها در باشگاه منچسترسیتی بوده است. 

 

خلدون المبارک رئیس این باشگاه گفت: سانزمان ما در حال حاضر به این بلوغ هم در زمینه مدیریت و تجارت در سراسر دنیا رسیده و این عملکرد نشانه تلاش بی وقفه برای یک دهه بوده است. برنامه ریزی استراتژیک باعث شد محیطی برای موفقیت فراهم شده و ثبات مالی به واقعیت تبدیل شود. ما تضمین می دهیم این روند پیشرفت در زمین فوتبال، تبلغیات و خدمات به هواداران ادامه داد.

 

منچستریونایتد می توانست در فصل قبل درآمدی 627 میلیون پوندی داشته باشد اما عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث از دست رفتن 70 میلیون پوند شد.

 

منچستر سیتی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کلیپ| فتیله؛ بالاخره چندشنبه تعطیله؟
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!