Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:03:01 GMT

بازیگر پیشکسوتی که به هوتن شکیبا لقب سلطان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۵۰۰

بازیگر پیشکسوتی که به هوتن شکیبا لقب سلطان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عزت‌الله مهرآوران در سریال «فوق لیسانسه‌ها» با هوتن شکیبا همبازی است و نقش پدر او را بازی می‌کند. او درباره توانایی بازیگری هوتن شکیبا می‌گوید: «او هنرمند باهوشی است و نگاه درستی به خودش و نقشش دارد. او نقش را در خودش می‌آفریند و آرایش می‌کند و با یک پیرایش نو بازی می‌کند به همین دلیل است که نقش‌هایش چه در کمدی و چه در مسائل جدی بسیار دیدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصا در تئاتر که به نظر من سلطان است از بس که آموخته و هنر دیده است.
»

به باور مهرآوران در عرصه سینما و تلویزیون هم توانایی شکیبا دست کمی از توانایی تئاتری او ندارد: «در کارهای تلویزیون و سینمایی هم اینگونه است او این دو جایگاه و این دو نقش را بسیار خوب می‌شناسد یعنی به همان اندازه که در تئاتر موفق است در این دو نیز موفق است به این دلیل که دانش بالایی دارد و خودش را در نقش دست کم نمی‌گیرد

متن کامل گفتگوی عزت‌الله مهرآوران با خبرآنلاین را مطالعه کنید.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1322797

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوتن شکیبا سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران بازیگران تئاتر سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس واردات بنزین معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران

ایدی کوهین، افسر سازمان جاسوسی موساد اسرائیل گفت: توانمندی ایرانی‌ها بیشتر از آن چیزی است که شامگاه شنبه رخ داد؛ آن‌ها از تمام توان خود استفاده نکردند؛ به هر حال می‌خواهند همیشه یک عنصر غافلگیری برای ارائه داشته باشند!

به گزارش فرهیختگان، وی افزود: آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران می‌خواهم از دور جواب بدهم و بگویند من ایران هستم، من جمهوری اسلامی ایران و دارای قدرت هستم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان