Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاربران سراسر دنیا به ویژه در بریتانیا و شرق آمریکا و کالیفرنیا گزارش هایی را مبنی بر قطع شدن «فِیس‌بوک» و «اینستاگرام» اعلام کردند. تاریخ انتشار: 20:24 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۳۹۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کاربران از قطع شدن فیس‌بوک و اینستاگرام در سطحی گسترده در آمریکا و بریتانیا خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر شب گذشته اولین گزارش‌ها مبنی بر قطع‌شدن بسیاری از سایت‌ها و پیام‌رسان‌ها توسط کاربران اروپایی و آمریکایی گزارش شد.

کاربران از اینکه این اپلیکیشن پیام‌ها را نشان نمی‌دهد، گله داشتند.

حدود ۴ هزار گزارش دیگر حاکی از آن بود که اپلیکیشن فیس بوک در موبایل باز نمی‌شود.

از سوی دیگر ۳ هزار گزارش مربوط به قطعی اینستاگرام نیز در سایت مرجع Down Detector ثبت شده که بیشتر آن‌ها مربوط به کشور‌های اروپایی است.

اینستاگرام که تحت مالکیت فیس‌بوک قرار دارد نیز با مشکل قطعی مواجه است و عمده این مشکل در مناطق شمال غربی ایالات متحده آمریکا و بریتانیا گزارش شده است.

بسیاری از کاربران که از وصل شدن فیس‌بوک و اینستاگرام ناامید شدند با کنایه و جوک به فیس بوک حمله‌ور شده‌اند.

یکی از کاربران نوشت: توئیتر همیشه جاییست که وقتی فیس‌بوک قطع می‌شود به آنجا پناه می‌بریم.

این اولین بار نیست که فیس‌بوک با اینچنین مشکلاتی مواجه می‌شود. ماه مارس گذشته فیس‌بوک به مدت یک روز بطور کامل قطع شد. این مشکل در مورد اینستاگرام و واتس‌اَپ نیز صدق می‌کند.

البته فیس‌بوک در آن زمان دلیل قطعی را «تغییر پیکربندی سِروِر» عنوان کرد و در پیامی نوشت: بسیار متاسفیم از مشکل پیش آمده و از صبر و بردباری کاربران قدردانی می‌کنیم.

بیش از ۸ هزار گزارش قطعی برنامه‌های فیس‌بوک و اینستاگرام در شب گذشته از سوی کاربران دریافت شده و تاکنون مدیرعامل فیس‌بوک برای این قطعی گسترده اظهار نظر نکرده است.

حالا نیز این پیام‌رسان دلیل قطعی اخیر را به صورت غیررسمی حجم بالای داده‌های تبادل شده عنوان کرده لیکن هنوز رسما بیانیه‌ای صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: علت اصلی قطعی اینترنت چیست؟

منبع: فارس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسان‌های منتشر میشود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قطعی اینترنت قطعی اینستاگرام فیسبوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟

زمان حمله اسرائیل به ایران یکی از پرسش های مکرری است که در فضای مجازی و توسط کاربران مطرح و جست و جو می شود.

به گزارش «تابناک»، این پرسش در حالی به یکی از ترندهای موتورهای جست و جو تبدیل شده و مورد توجه کاربران است که بر اساس اخبار و اطلاعات رسمی اسرائیل تصمیمی برای حمله به ایران ندارد.

بر اساس این گزارش و آنطور که رسانه های غربی اعلام کردند اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

 اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی ادعا کرد:اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است