Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو بر نیاز اروپا به حمایت آمریکا تاکید کرد.

بر این اساس، استولتنبرگ تصریح کرد: اتحادیه اروپا نمی تواند امنیت خود را به تنهایی و بدون حمایت آمریکا تامین کند. من با سخنان امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه موافق نیستم که ناتو دچار مرگ مغزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناتو با مرگ فاصله دارد و یا دستکم مغز این سازمان هنوز زنده است.

وی تاکید کرد: با این نکته را در نظر داشت که اتحادیه اروپا نمی تواند جایگزین ناتو شود. بخصوص پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا)، ما نمی توانیم به تنهایی از اروپا حمایت دفاع کنیم. در عین حال، 80 درصد از هزینه نظامی ناتو توسط کشورهای غیراروپایی تامین می شود.

این سخنان استولتنبرگ پس از ایراد شد که مکرون در روزهای اخیر با انتقاد از آمریکا، از مرگ مغزی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناتو اتحادیه اروپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران سهم بیش از ۳۵ درصدی کالای قاچاق در بازار پوشاک را به عنوان آسیب جدی تولیدکنندگان در بازار شب عید عنوان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سعید جلالی قدیری» دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آسیب تولیدکنندگان پوشاک از کالای قاچاق موجود در بازار این محصول در شب عید اظهار کرد: بازار پوشاک اکنون با دو معضل رو به روست. چالش نخست به افت مصرف آن به دلیل کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان بازمی‌گردد، اما جدای از این موضوع، وفور کالای قاچاق در سطح عرضه دومین چالشی است که همیشه بازار این کالا را تحت الشعاع قرار می‌دهد.


دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از بازار پوشاک ایران در اختیار تولیدکننده این محصول نبوده و کالای قاچاق به ویژه لباس‌های استوک سهم قابل توجهی از این بازار را در دست دارند. متاسفانه قیمت پوشاک استوک به حدی پایین است که قیمت مواد اولیه آن را هم پوشش نمی‌دهد. به واسطه این موضوع پوشاک ایرانی هم از نظر قیمت به هیچ عنوان توان رقابت با آن‌ها را ندارد.


وی تصریح کرد: مواد اولیه تشکیل دهنده این قبیل پوشاک از کیفیت و بهداشت خوبی برخوردار نیست؛ لذا، استفاده از آن‌ها برای مصرف‌کنندگان هم از نظر بهداشتی مضر خواهد بود.


جلالی قدیری گفت: پوشاک قاچاق در سطح بازار به وفور دیده می‌شود و به ظن ما این قبیل کالا‌ها بیش از ۳۵ درصدی از کل حجم بازار پوشاک کشور را به خود اختصاص داده‌اند. این مقدار سهم برای تولیدکنندگان پوشاک یک آسیب جدی محسوب می‌شود.


دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران افزود: دولت مدعی است که به منظور حمایت از صنعت پوشاک واردات این کالا به کشور را ممنوع کردیم، در صورتی حجم واردات رسمی پوشاک در گذشته ۲ درصد و در کنار قاچاق این محصول هم ۹۸ درصد بوده است؛ لذا، تا زمانی که به صورت جدی جلوی قاچاق گرفته نشود، مشکلات تولیدکنندگان همچنان ادامه خواهد یافت.


وی تاکید کرد: مبارزه با پوشاک قاچاق باید قاطع، مستقیم و قهری باشد. در کل دنیا نوع برخورد با کالای قاچاق به شکل کاملاً قهری صورت می‌گیرد.


جلالی قدیری درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با پوشاک قاچاق، گفت: در ماه‌های ابتدایی سال قبل برخورد‌هایی در این راستا با برخی از واحد‌های صنفی متخلف صورت گرفت، اما این امر در سال جاری هنوز شروع نشده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: کالای قاچاق ، بازار پوشاک ، سعید قدیری ، تولیدکننده پوشاک ، مبارزه با قاچاق لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9J

دیگر خبرها

  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • ناتو هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • ناتو یک قدم تا اعزام نیرو به اوکراین فاصله دارد!
  • تحولات اوکراین| طرح ۵ ادعای زلنسکی برای رهبران ناتو