Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  مهدی جمالی نژاد که امروز به صورت ویدیوکنفرانس در نشست مشترک ستاد پایش حمل و نقل شهری وزارت کشور و ستادهای پایش استانها سخن می گفت، با بیان اینکه از زمان اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بنزین، ستاد پایش حمل و نقل شهری در وزارت کشور و متناظر آن ستادهایی در استانها تشکیل شده، گفت: وظیفه اصلی ستاد پایش حمل ونقل شهری در وزارت کشور، پایش مستمر وضعیت سامانه های حمل و نقل عمومی شهری و در صورت لزوم پیشنهاد بسته های حمایتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت کشور برای تعریف بسته حمایتی از رانندگان حمل و نقل عمومی شهری و توسعه حمل و نقل عمومی شهری خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل مستمر ستادپایش سامانه های حمل ونقل شهری استان ها به ریاست معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداریها و با عضویت تمامی نهادهای عمومی و دولتی ذیربط از جمله شهرداریها و پلیس راهورناجا، از اعضای این ستادها خواست تا ضمن بررسی وضعیت استانها، نظارت های لازم را بر وضعیت حمل و نقل شهری استانها به عمل آورند و مسایل و مشکلات را به ستاد وزارت کشور منعکس نمایند.

وی افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از استانها که به تایید ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری رسیده باشد و با توجه به نیازهای استان ها، تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور ادامه داد: بر اساس مصوبه ستادپایش حمل و نقل شهری در وزارت کشور، نرخ کرایه ناوگان بار و مسافر شهری اعم از وانت بار، اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و تاکسی های اینترنتی تا اطلاع ثانوی هیچ تغییری نخواهد داشت و شهرداریها، فرمانداریها و استانداریها وظیفه نظارت بر این امر را عهده دار می باشند.

وی همچنین با اشاره به افزایش تقاضا برای مصرف سوخت CNG از ستادهای پایش استان ها خواست تا برنامه ریزی های لازم را به منظور بهره گیری حداکثری از این سوخت با هماهنگی مسوولان استانی ذیربط به عمل آورند.

جمالی نژاد همچنین اظهار کرد: کمیته ای ویژه متشکل از سازمان های حمل و نقل شهرداریها و پلیس راهور در مراکز کنترل ترافیک مستقر شده و مقرر شده درصورت هرگونه تجمع مسافر در ایستگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها، ناوگان عمومی متناسب با مسافرین به این نقاط اعزام گردد و گشت های بازرسی تاکسیرانی و اتوبوس رانی مستمراً در شهرها حضور و فعالیت داشته باشند.

وی ضمن اشاره به در نظر گرفتن سهمیه های جدید در آینده، از معاونان عمرانی استانداری ها به عنوان روسای ستادهای پایش حمل و نقل استانها خواست تا اطلاع رسانی لازم را در خصوص تصمیمات ابلاغی مرتبط با طرح سهمیه بندی سوخت بنزین به طور دقیق و دراسرع وقت به زیرمجموعه استانی اعم از شهرداری ها و فرمانداری ها و ... از طریق بهره گیری از رسانه های محلی و استانی انجام دهند.

منبع: فرارو برچسب ها: رویداد24 ، معاون عمرانی وزیر کشور ، مهدی جمالی نژاد ، ستاد پایش حمل و نقل شهری ، قیمت بنزین ، افزایش قیمت بنزین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 معاون عمرانی وزیر کشور مهدی جمالی نژاد قیمت بنزین افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • نظارت‌های محیط زیست در حوزه مدیریت پسماند هوشمند می‌شود
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان