Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: گروههای پ.ک.ک/ی.پ.گ با خمپاره مدرسه‌ای را در روستای جرن واقع در تل‌ابیض هدف قرار داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ترکیه در این خصوص آمده است: بر اثر این حمله ۳ غیرنظامی کشته و ۸ نفر دیگر از جمله چند کودک هم زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پس از حمله ترکیه به شمال سوریه به منظور مبارزه ادعائی آنکارا با کردهای مورد حمایت آمریکا، رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه در شهر سوچی توافق کردند که نیروهای نظامی دو کشور به گشت زنی های مشترکی در شمال سوریه می پردازند.

کد خبر 4776428

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه تل ابیض سوریه رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین عراق سوریه ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی ایوو مورالس فرانسه استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در شهر «نیواورلئان» ایالت لوئیزیانیای آمریکا، دست کم یک نفر کشته شد و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام پلیس، واحد اعزامی پلیس محلی پس از حضور در محل حادثه جسد یک زن را در پیاده‌رو نزدیک این باشگاه شبانه پیدا کردند.

گرچه هویت زخمی‌ها اعلام نشده اما پلیس گفته است که پنج مرد و ۶ زن در این تیراندازی زخمی شده‌اند. جزئیاتی درباره شدت جراحت قربانیان این تیراندازی نیز منتشر نشده است.

انگیزه این تیراندازی مشخص نشده و پلیس هنوز هیچ مظنونی را بازداشت نکرده است.

کد خبر 6079614

دیگر خبرها

  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی