Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری هزار و ۶۹۱ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار امان‌اله گشتاسب در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته بسیج در مهمان‌سرای سپاه سلمان استان برگزار شد اظهار داشت: فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره) یکی از واقعیت‌های اساسی جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان آن را به همگان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| بایدها و نبایدهای فضای مجازی توسط بسیج رسانه مازندران تبیین می‌شودآمادگی بسیج اصناف اصفهان برای همکاری با اکیپ‌های بازرسی قیمت اجناس‌4 هزار برنامه‌ هفته بسیج در خوزستان‌ اجرا می‌شود‌ / افتتاح 661 پروژه محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و بعد از دوران دفاع مقدس یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که توانسته در همه صحنه ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی بسیج را به معنی آحاد ملت ایران دانست و افزود:  همه آحاد مردم برای تثبیت نهضت و انقلاب امام خمینی(ره) جان خود را فدا کرده‌اند تا این انقلاب پایدار بماند.

گشتاسب با بیان اینکه بسیج به همه مردم ایران اطلاق می‌شود عنوان کرد: اگر امروز بسیج در همه حوزه‌ها راه‌گشا و سرافراز است به دلیل فرهنگ، اخلاص، توجه و ایمان عمیق مردم به فرامین امام است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شعار محوری این هفته را بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت عنوان کرد و افزود: در این هفته در مجموع 35 عنوان برنامه برگزار می‌شود همچنین هزار و 691 برنامه نیز در سطح استان توسط ستاد سپاه، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ا اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 109 عنوان برنامه قبل از هفته بسیج در استان عملیاتی شده و قرار است در طول هفته هم 415 برنامه دیگر در استان اجرایی شود.

گشتاسب عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری دعای ندبه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، اعزام به جشنواره شعر بسیج، نشست روشنگری بسیج، تکریم از پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج، رزمایش شکوه و اقتدار بسیجیان و برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان بیان کرد.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان