Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@08:26:34 GMT

البرز آرام است/ شناسایی تعداد زیادی از اغتشاشگران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۶۹۸

البرز آرام است/ شناسایی تعداد زیادی از اغتشاشگران

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی افزایش قیمت بنزین در کشور، اعتراضاتی درباره این موضوع در شهر‌های مختلف استان صورت گرفت که با توجه به اینکه پلیس اعتراض را حق مردم می‌داند با نظارت نیروها، مطالبات مردم به صورت مسالمت آمیز در حال پیگیری بود که تعدادی از وطن‌فروشان و اجیرشدگان دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با جهت‌دهی به مطالبات مردمی آن‌ها را به سمت اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشاندند که الحمدلله به همت نیرو‌های انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم، امنیت به خیابان‌های شهر‌های استان البرز بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به اغتشاشگران و فرصت‌طلبان اجازه اخلال و ناامنی در استان را نخواهیم داد، افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی کنار آن‌ها و در خدمت امنیت شهروندان هستند و کسانی که با گریز از قانون قصد اخلال، بی‌نظمی و صدمه به اموال دولتی و مردم را دارند، بدانند براساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: به مردم عزیز تاکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی‌نظمی هستند جدا کنند چراکه نیرو‌های انقلابی اجازه نخواهند داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است با اغتشاش عده محدودی از فرصت‌طلبان دچار اخلال شود و عده‌ای از این فضا سوء‌استفاده کرده و به چپاول اموال مردم بپردازند.

سردار محمدیان اضافه کرد: روز‌های اخیر با همت همه نیرو‌های امنیتی در استان تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی‌های ما حاکی از خط دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه تعدادی از عوامل اغتشاشگر نیز شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در حال اقدام است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز و انقلابی استان البرز هر گونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس گزارش دهند و مطمئن باشند به‌صورت جدی با آن‌ها برخورد خواهد شد

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت فرمانده انتظامی البرز اغتشاشگران افزایش قیمت بنزین قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید داوود حسینی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح شناسایی متهمان تحت تعقیب و متواری، دستگیری این افراد از ابتدای ماه جاری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی آزادشهر قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مراجع قضائی، مأموران موفق به شناسایی و دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و امنیت عمومی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در آزادشهر

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

حسینی اظهار کرد: طی عملیات‌های انجام شده یک خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و۱۷ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری مواد مخدر، آلات استعمال و توزین کشف شد.

وی یادآور شد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و مردم نیز همواره باید پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها یاری کنند.

کد خبر 6079171

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی
  • دشمن به دنبال اخلال در اقتصاد و معیشت خواهد بود
  • ضرورت تلاش مضاعف برای جلوگیری از اخلال‌آفرینی دشمن زخم خورده
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز
  • تعداد باندهای ایست بازرسی مرصاد افزایش می‌یابد
  • همه جزییات از پرونده «کوروش کمپانی»