Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس باشگاه رئال مادرید برای هدفی خاص قصد دارد به انتقال فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن کمک کند. تاریخ انتشار: 21:24 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۳۸۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت اسپانیایی «دسمارکه» با انتشار گزارشی مدعی شد فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید پشت‌پرده به دنبال کمک به انتقال کریستیانو رونالدو به پاری‌سن‌ژرمن برای رسیدن به هدف خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش رئیس باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی به جذب کیلیان امباپه دارد، برای همین در حال همکاری با ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو ۳۴ ساله است تا مسیر پیوستن این فوق‌ستاره پرتغالی به پاریسی‌ها را هموار کند تا از این طریق فضا برای جدایی امباپه فراهم شود.

پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به جذب برنده پنج توپ طلا علاقه‌مند است، مهاجمی که تابستان ۲۰۱۸ پس از ۹ فصل حضور در رئال مادرید، این تیم با را کسب عناوین انفرادی و تیمی متعددی، در ازای ۱۱۲ میلیون به مقصد یوونتوس ترک کرد.

در سوی دیگر زین‌الدین زیدان علاقه زیادی به داشتن کیلیان امباپه در ترکیب تیم تحت‌هدایتش دارد، برای همین فلورنتینو پرس قصد دارد با هموار کردن مسیر رونالدو برای رفتن به پاری‌سن‌ژرمن، شرایط جدایی امباپه از پاریسی‌ها را هم فراهم کند.

امباپه ۲۰ ساله در سال ۲۰۱۸ پس از یک فصل قرضی بازی کردن در پاری‌سن‌ژرمن، در ازای ۱۸۰ میلیون یورو قراردادش با این تیم فرانسوی قطعی شد. او که تا سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، تاکنون در ۹۸ بازی ۶۹ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:
غیبت رونالدو میان ۲۰ بازیکن اول گران‌قیمت جهان؛ امباپه اول شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فلورنتینو پرس رئال مادرید پاری سن ژرمن یوونتوس کریستیانو رونالدو کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم