Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@14:02:20 GMT

دیدار تیم‌های تراکتور و شهرخودرو لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۷۴۰

دیدار تیم‌های تراکتور و شهرخودرو لغو شد

بهروز مهدوی، افزود: این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال کشور و سازمان لیگ برتر اتخاذ شده و هیچ ارتباطی به درخواست و یا عدم درخواست مسئولان استانی و شهرستانی از فدراسیون ندارد.

وی اظهار داشت: فرمانداری تبریز هیچ نامه ای مبنی بر لغو بازی هفته یازدهم تیم تراکتور در تبریز به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی ادامه داد: چنین به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال راسا" اقدام به لغو تمامی بازی های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است که شاید تجمعات اخیر در کشور دلیل آن باشد.

به گزارش ایرنا، قرار بود دیدار حساس تیم های تراکتور و شهرخودرو از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران روز جمعه اول آذر ماه راس ساعت ۱۵.۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود.

تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده پنجم و شهر خودرو با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

46

کد خبر 1322759

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور استان آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان خبر ورزشی فدراسیون فوتبال سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس واردات بنزین ایالات متحده آمریکا معرفی کتاب باشگاه استقلال تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)