Web Analytics Made Easy - Statcounter

تساوی بحرین و عراق دوباره شانس صدرنشینی را به ایران داد و حالا شاگردان ۶ امتیازی ویلموتس برای صدرنشینی کافی است هر چهار مسابقه‌شان را برنده شوند.

به گزارش مشرق، ساعتی قبل در دیداری سرنوشت‌ساز عراق و بحرین بدون رد و بدل کردن گلی، به تساوی رضایت دادند. نتیجه‌ای که عراق را ۱۱ و بحرین را ۹ امتیازی کرد. این نتیجه بیشتر از همه به سود ایران ۶ امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا صدرنشینی در گروه هم در دست ایران است.

در حال حاضر همه تیم‌های گروه به جز ایران ۵ بازی کردند. در هفته ششم و جایی که به عراق قرعه استراحت خورده، ایران می‌تواند در روز میزبانی از هنگ‌کنگ اختلاف امتیازش با عراق صدرنشین را به دو امتیاز برساند. در هفته پایانی هم ایران میزبان عراق است و با پیروزی در آن مسابقه، می‌تواند با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم، به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود. 

در این بین یک میزبانی هم از بحرین داریم که با پیروزی در آن مسابقه می‌توانیم بالاتر از بحرین قرار بگیریم. ایران همچنین یک بازی هم با کامبوج دارد که شانس افزایش تفاضل گل را به شاگردان ویلموتس می‌دهد. پیش از دیدار امروز بحرین و عراق، سرنوشت صدرنشینی ایران در دست خودش نبود ولی حالا با بردهای خانگی مقابل بحرین و عراق اول شدن ایران قطعی خواهد شد. دوم شدن هم کاملا در دسترس است.

اگر ایران تمامی بازیهایش را ببرد ۱۸ امتیازی خواهد شد و عراق در بهترین حالت به امتیاز ۱۷ می رسد.

هفته ششم

ایران - هنگ کنگ

بحرین - کامبوج

هفته هفتم

کامبوج -ایران  

هنگ کنگ - عراق

هفته هشتم

عراق - کامبوج

ایران - بحرین

هفته نهم

بحرین - هنگ کنگ

ایران - عراق

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق تیم ملی بحرین انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • جام ملت‌های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت های آسیا| صعود سخت تیم ملی فوتسال مقابل تیم بحرین