Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مینا چانگ" یکی از مقامات ارشد دولت ترامپ در وزارت امورخارجه به دلیل افشای تلاش‌های وی برای دستکاری در سوابق کاری روز سه شنبه از ادامه همکاری با کاخ سفید استعفا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، چانگ در نامه استعفای خود به مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا نوشت: ضروری است که استعفا من به عنوان یک اعتراض تلقی شود و نه تسلیم شدن زیرا من در برابر تعهد به خدمت، وفاداری و عشق به کشور تسلیم نمی‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع، من قصد دارم در روزها و سال‌های بعد برای این افشاگری‌ها به عنوان یک شهروند مبارزه کنم.

چانگ گفت که گزارش‌های اخیر منتشر شده علیه سوابق وی کاری غیراخلاقی و ناعادلانه توسط رسانه‌ها بوده است.

شبکه ان بی سی نیوز هفته گذشته چانگ را به ارایه اطلاعات نادرست در مورد سابقه تحصیلی و کاری خود متهم کرد.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد: مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا نسخه‌ای از مجله تایم را با عکس خود جعل و به دروغ ادعا کرده دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد است.

براساس این گزارش، چانگ علاوه بر دیگر اظهارات گمراه‌ کننده در زندگینامه خود در وب‌سایت وزارت امورخارجه آمریکا و بخش سابقه‌های خود در وبسایت لینکدین (LinkedIn)، به عهده‌دار شدن پست‌هایی در سازمان ملل اشاره کرده که اصلا وجود خارجی ندارد.

مجری شبکه ان‌بی‌سی گفت، او ادعا کرده است در کنگره و جلوی کنوانسیون‌های دموکرات و جمهوری‌خواه شهادت داده است، گرچه هیچ مدرکی دال بر اثبات این ادعا وجود ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استعفا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ اسرائیل: قبل از حمله به ایران به ما اطلاع دهید

یک مقام آمریکایی شنبه شب به شبکه سی‌ان‌ان گفت که وزیر دفاع آمریکا لوید آستین در گفت‌وگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت از او خواست تا پیش از هر گونه پاسخ احتمالی به حملات ایران، ایالات متحده را مطلع کند.   یک مقام آمریکایی شنبه شب به شبکه سی‌ان‌ان گفت که وزیر دفاع آمریکا لوید آستین در گفت‌وگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت از او خواست تا پیش از هر گونه پاسخ احتمالی به حملات ایران، ایالات متحده را مطلع کند.   به گزارش فارس، پس از این گفت‌وگو، گالانت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات مقابله با حملات ایران گفت‌وگو کرده و در ادامه از آستین و دولت آمریکا برای ایستادگی کنار اسرائیل تشکر کرد.   در همین حال، یک مقام ارشد و یک مقام ارشد دفاعی دولت آمریکا شنبه شب به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که در میان مقامات ارشد ایالات متحده این نگرانی وجود دارد که اسرائیل ممکن است به سرعت در پاسخ به حملات ایران بدون فکر کردن به پیامدهای احتمالی آن، کاری انجام دهد.   به گفته سه فرد مطلع، رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور خصوصی ابراز نگرانی کرده که نخست‌وزیر اسرائیل تلاش می‌کند واشنگتن را عمیق‌تر به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گفتگو کردند
  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند
  • آمریکا در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ترس آمریکا از همکاری با اسرائیل در واکنش به ایران
  • آمریکا : در هیچ تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کنیم
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • پشیمانی آمریکا از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران
  • وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ اسرائیل: قبل از حمله به ایران به ما اطلاع دهید
  • ملاقات رهبر کره‌شمالی و مقام ارشد چین و گشایش «فصل جدید» روابط