Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا پورشمسی روز سه شنبه در نشستی خبری با گرامیداشت هفته بسیج از اجرای ۴۰۰ برنامه در این هفته خبر داد و اظهار داشت: ۴۰ مورد از این برنامه ها، برنامه های شاخص هستند.

وی افزود: تجدید میثاق پایوران و بسیجیان سپاه با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، آذین‌بندی میدان امیرچقماق یزد با ۴۰ گلدان مزین به نام شهدا و بیاناتی از شهدا و بزرگان انقلاب، غبارروبی همه گلزارهای شهدا در سراسر استان بخشی از برنامه هایی است که در نخستین روز از هفته بسیج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشمسی از برگزاری همایش بانوان انقلابی خبر داد و بیان کرد: نگاه ویژه‌ای که به بحث زنان در جامعه وجود دارد، سبب شد این برنامه به عنوان یکی از برنامه های شاخص در هفته بسیج برگزار شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقی و نوآوری و فناوری عنوان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود و در قالب این جشنواره از برترین‌های این حوزه تجلیل و نمایشگاه نوآوری‌های نخبگان بسیجی نیز برپا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های هفته بسیج که با تفاوت نسبت به ‌سال‌های قبل برگزار می‌شود را تجلیل از گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: خدمات بسیج در عرصه خدمت‌رسانی بسیار متنوع و گسترده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امسال ۴۰ گروه برگزیده خدمت‌رسان را در میدان امیرچقماق به صورت منسجم اعزام می‌کنیم، گفت: بعضی از گروه‌های جهادی ما اجتماعی هستند که در ۱۷ منطقه کم برخوردار استان، خدمات اجتماعی به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی از تشکیل گروه ‌جهادی رسانه در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: به تصویر کشیدن خدمات گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف و شناسایی و مطالبه‌گری از مسئولان در ارتباط با محرومیت‌هایی که در استان دارند دو ماموریت بسیار مهمی است که این گروه دنبال می‌کند.

به گزارش مهر، از ۳۰ آبان ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.

کد خبر 4776453

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سپاه الغدیر استان یزد بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت بنزین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی