Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@18:22:09 GMT

نفس هنگ‌کنگ بیخ گوش ایران!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۹۰۹

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ موفق به شکست کامبوج شد و به یک امتیازی ایران در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا رسید.

به گزارش خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه - به وقت ایران) میزبان تیم ملی کامبوج بود و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز استفن در دقیقه ۲۱ و روبرتو جونیور در دقیقه ۸۳ برای هنگ‌کنگ گلزنی کردند. ویسال سوئی بازیکن تیم کامبوج هم در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با این نتیجه، هنگ‌کنگ ۵ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از ایران، در جایگاه چهارم جدول گروه C مسابقات باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه، تیم‌های ملی عراق و بحرین از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. ایران در این هفته استراحت خواهد داشت.

تیم‌های ملی ازبکستان و فلسطین هم در گروه D رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که ازبکستان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به صدر جدول گروه صعود کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هنگ کنگ ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی ایران همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده