Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، آیت الله محمدرضا ناصری عصر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان استان یزد در آستانه هفته بسیج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد افزایش قیمت بنزین توسط سران قوا اظهار داشت: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب پیشگیری از نقشه‌های دشمنان نظام شد .

وی ادامه داد: دشمنان با توجه به ضربه‌هایی که از ملت و نظام خورده‌اند، همیشه آماده فتنه‌انگیزی هستند ولی فرمایشات مقام معظم ‌رهبری مانع از این کار شده و مردم نیز باید در مقابل مشکلات صبوری به خرج دهند و تابع ولایت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد تاکید کرد: بسیجیان باید همانند ۴۰ سال گذشته آماده خدمت‌رسانی به نظام و ملت در همه عرصه‌ها باشند و همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

ناصری اظهار داشت: حراست از انقلاب‌ اسلامی کار بسیار مهمی است و همه باید برای حفاظت از نظام در همه زمینه‌ها فداکاری و ایثار داشته باشیم که یکی از راه‌های آن این است که پایداری خود را در مقابل دشمنان ادامه دهیم.

نگاه بسیج نگاه ناشی از فرهنگ علوی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: نگاه بسیج نگاه ناشی از فرهنگ علوی است که مبتنی بر یتیم نوازی، کمک به اقشار مستضعف جامعه، محرومیت‌زدایی و کمک به مردم است.

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: فرهنگ ما مجموعه‌ای از بینش‌ها و باورهایی است که ناشی از تفکر ماست، بنابراین باید در مسیر دین و اهداف‌ الهی نظام حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: نگاه بسیج نگاه ناشی از فرهنگ علوی است که مبتنی بر کمک به اقشار مستضعف جامعه، محرومیت‌زدایی و کمک به مردم و برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن(ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او گفت: در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت