Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که سابقه طولانی در ضدیت و عناد با ایران دارد بار دیگر به یک گروه ضد ایرانی مستقر در آمریکا که نقش زیادی در ارائه اطلاعات نادرست در خصوص ایران  دارد، پیوست.

«جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا  سه‌شنبه به گروه ضد ایرانی «یوانی» (اتحاد علیه ایران هسته‌ای) پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال 2018 قبل از حضور در کاخ سفید به عنوان مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، عضو هیئت مشاوره یوانی بود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام شهریور ماه سال جاری جان بولتون را از کاخ سفید اخراج کرد.

 به گزارش هیل، جان بولتون در این زمینه با انتشار بیانیه‌ای گفت، ایران یکی از جدی‌ترین تهدیدها علیه آمریکا و متحدان واشنگتن است.

 جان بولتون گفت: «مشتاقانه منتظر بازگشت به یوانی هستم، سازمانی که در چند سال گذشته نتایج خارق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته و به این خاطر است که تنها بر تهدید ایران متمرکز است و این کار را با موفقیت انجام می‌دهد.»

این گروه ضد ایرانی همزمان با برگزاری هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با حضور رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران، همایش رسمی را با حضور گروه‌های تروریستی و جدایی طلب از جمله «منافقین» برگزار کرد.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ماه گذشته اعلام کرد که سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امنیت ملی ایران کاخ سفید مشاور امنیت ملی واشنگتن مجمع عمومی سازمان ملل نیویورک وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امنیت ملی کاخ سفید مشاور امنیت ملی نیویورک واشنگتن جان بولتون مجمع عمومی سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴ به صفر برابر کویت به عنوان تیم نخست از گروه D به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.   تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست پیدا کرد.    در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور پس از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.   در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه نخست باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.   در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.    دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم