Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@22:58:54 GMT

تصاویر: خسارات وارد شده به اموال عمومی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۰۴۷

تصاویر: خسارات وارد شده به اموال عمومی در اصفهان

تصاویر: خسارات وارد شده به اموال عمومی در اصفهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: خسارات اموال عمومی اصفهان تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم اجرای طرح نور از همکاری و همراهی مردم و مسئولان در اجرای موفق این طرح قدردانی کرد و از تداوم اجرای طرح نور در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش‌های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش‌های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می‌کنند پس از صدور چندین اطلاعیه و تذکر قانونی به صورت رسمی از بیست‌وپنجم فروردین در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان به اجرا گذاشته شد که از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان همراه بود.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم و به ویژه بانوان محترمه اصفهان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند، افزود: حجاب و عفاف هویت و اصالت زن ایرانی، عامل تحکیم بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه و واجب شرعی است که خداوند در قرآن کریم به زنان مسلمان توصیه کرده و یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون از حاکمان نظام بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب دریافتند که اگر بتوانند به این خاکریز و سنگر مهم کشور نفوذ کنند و حجاب را از سر بانوان و دختران این سرزمین بردارند به راحتی خواهند توانست اهداف و نقشه‌های خود را پیاده کنند و از همین رو به شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی دست زدند، اما همواره در طول این سال‌ها در تقابل با ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

سردار علینقیان پور در خصوص تداوم اجرای طرح نور گفت: اجرای این طرح بر اساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی در قالب ایجابی و تذکری تداوم خواهد داشت و تنها در بعضی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی کنند برخورد قانونی توأم با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت‌های رسانه‌ای از سوی جریان‌های معاند و مخالف هیچ‌گونه تأثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای مأموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه طرح نور در سه حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می‌شود، ادامه داد: راهبرد فراجا حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد و عرصه‌های جامعه است و تاکید ما به مأموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم بوده است و به دقت نیز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضائی و همراهی مردم و مسئولان دستگاه‌ها با پلیس در اجرای طرح نور گفت: گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق صورت گرفته نشان می‌دهد که وضعیت شهر و استان اصفهان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر شده و به لطف خداوند و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 746591

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • اطلاعیه روابط عمومی راه آهن؛ هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود