Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@15:29:24 GMT

اختصاص یک سوم درآمد تپ‌سی به رانندگان این شرکت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۰۹۹

در روز‌های اخیر با ابلاغ طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت این حامل انرژی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین با نگرانی‌هایی در ارتباط با افزایش هزینه‌های جاری‌شان روبه رو شده‌اند. به همین دلیل تپ‌سی برای حمایت از رانندگان خود و کاهش نگرانی آنها، یک سوم درآمدش را به آن‌ها اختصاص می‌دهد.

میلاد منشی‌پور، مدیر عامل شرکت تپ‌سی، با اعلام این خبر گفت: در روز‌های گذشته طی تماس‌ها و تعاملی که با سفیرانمان داشتیم، متوجه نگرانی آن‌ها از افزایش قیمت بنزین و متعاقب آن افزایش هزینه‌های جاریشان شدیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای حمایت از آنها، بخشی از درآمد خود را به آن‌ها اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته منشی پور، با اجرای این تصمیم، تپ‌سی حداقل به مدت یک هفته، با کاهش کمیسیون دریافتی خود، یک سوم درآمدش از سفر‌ها را به سفیران اختصاص می‌دهد. به این ترتیب کمیسیون این شرکت از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته و ۵ درصد باقی مانده به درآمد رانندگان اضافه می‌شود.
پیش‌تر نیز این شرکت، اعلام کرد که در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ آبان، برای کمک به به رانندگان مشغول به کار در این تاکسی اینترنتی، به ازای هر لیتر مصرفی، مبلغ ۱۵۰۰ تومان به صورت وام و ۵۰۰ تومان پاداش بلاعوض اختصاص می‌دهد.

سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان آغاز و قرار شد برای کمک به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه سهمیه بنزین اختصاص یابد. این سهمیه شامل تمام رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌شود که در طول یک ماه، بیش از ۲۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند و به ازای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت تابناک تپ سی تاکسی اینترنتی قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، 125 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه 1402) با 122 میلیون و 100 هزار لیتر، 2.7 درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین 119 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال 1402) با 116 میلیون لیتر، 3 میلیون و 700 هزار لیتر افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱ درصدی مصرف سوخت در ۹ فروردین ۱۴۰۳/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت