Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی دوستی با مردم ایران شد و حمایت رژیم صهیونیستی را از اغتشاشگران و خشونت‌طلبانی که طی روز‌های اخیر خسارات زیادی به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران وارد کرده‌اند، ابراز داشت.

این مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی، اغتشاشگران را «افرادی که فقط آزادی و زندگی بهتر می‌خواهند» توصیف کرد و مدعی شد: «ما دوستان شما هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در کنار شما ایستاده‌ایم.»

پیش از این برخی مقامات آمریکایی و اروپایی نیز آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی در برخی شهر‌های ایران که طی آن‌ها ده‌ها میلیارد ریال خسارت به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران خسارت وارد شده و شهادت چندین نفر از نیرو‌های امنیتی و مردم عادی به دست اغتشاشگران را در پی داشته است را «مسالمت‌آمیز» خوانده و در اظهاراتی مداخله‌جویانه از دولت ایران خواسته بودند که به «معترضان» و خواسته‌های آن‌ها احترام بگذارد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما ضمن اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت آمریکا به ویژه وزیر امور خارجه این رژیم نسبت به ملت ایران، اظهار داشت: اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند و پیش از این نیز از زبان وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا تسلیم شوند.

موسوی ادامه داد: ملت ایران، ملت بالغ و رشیدی است و از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و این ملت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد و مسائل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اغتشاشگران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) ۳۰ فروردین ماه در ملاقات با یان بورگ وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه و اوضاع بین‌المللی و روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار که در نیویورک و در مقر سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع و براساس حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان همچنین از نقش سازنده و تلاش دولت مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی و تصریح کرد: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ به اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود