Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ویلموتس می‌تواند بازیکنی مثل مغانلو را به تیم ملی دعوت کرده و نگاه خریدارانه تری به بازیکنان پیکان داشته باشد.

حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در گفت و گو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی پیش روی تیمش مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد:  پیش از وقفه زمانی که به دلیل فیفا دی رقم خورد، شرایط خوبی در تیم‌مان داشتیم و روند پیکان رو به جلو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این وقفه موجب می‌شود تا ادامه  را نتوان خوب پیش‌بینی کرد.

وقفه فیفا دی پیش از بازی با پارس جنوبی کمی نگرانمان کرد

وی افزود: همه رقیبان برای ما مهم هستند، چه جلوی پارس جنوبی قرار بگیریم یا با گل گهر مصاف کنیم و یا حتی مقابل استقلال و پرسپولیس صف آرایی کنیم. ما آمادگی این را داریم تا مقابل این حریفان خود را آماده بازی کنیم و پارس هم یکی از تیم‌هایی است که باید خارج از خانه خود را آماده کنیم. وقفه‌ای که به دلیل فیفا دی ایجاد شده کمی ما را  نگران کرده است و صد درصد این اتفاق می‌تواند روی کیفیت بازی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: انصاری: ترسم در اولین بازی برای پیکان طبیعی بود/ از استقلال طلب مالی دارم

به دلیل شرایط جوی بازی مقابل نفت مسجد سلیمان لغو شد

فرکی همچنین در ادامه عنوان کرد: یک بازی دوستانه هم به دلیل شرایط جوی و ترافیکی مقابل نفت مسجد سلیمان در تهران لغو شد. اما در حال آماده سازی هستیم تا بدون محروم و مصدوم به مصاف پارس جنوبی برویم و روز دوشنبه هم تصور می‌کردیم شرایط تمرین مهیا نشود، اما تمرین برگزار شد. ما در تمرینات بر اساس نقاط قوت و ضعف تاکتیک خود را دنبال می‌کنیم و وقتی نتوانیم روی تاکتیک حریف کار کنیم باعث می‌شود تا روی کیفیت بازی تاثیر خاصی بگذارد.

مسئولان پیکان در صدد پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان هستند

فرکی در مورد بحث مالی تیم پیکان تهران و معوقات بازیکنان از این باشگاه بیان کرد: موضوع مالی به صورت عمومی است و فکر می‌کنم به غیر از ۳ یا ۴ باشگاه بقیه باشگاه‌های فوتبال با این قضیه درگیر هستند. البته باشگاه و اعضای هیئت مدیره با توجه به تغییرات مدیریتی داخل باشگاه در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر این موضوع را حل کنند. البته که بحث مالی می‌تواند روی بازیکن تاثیر خاصی بگذارد و بعضی از فوتبالیست‌های تیم ما شهرستان ساکن هستند و تا حدی هزینه‌ها برای آن‌ها سنگین شده است. امیدواریم این مسئله هم با کمک و داریت مدیریت حل شود.

ویلموتس  با وجود شناخت خوب روی مهاجم تیم پیکان، او را به تیم ملی دعوت نکرد

سرمربی تیم پیکان تهران در پاسخ به این سوال که آیا مارک ویلموتس می‌توانست شهریار مغانلو مهاجم تیم پیکان تهران که تا به اینجای رقابت‌ها آقای گل لیگ برتر هم است را به تیم ملی دعوت کند بیان کرد: مهاجمانی که در راس تیم ملی کار می‌کنند، خوشنام، جوان و با کیفیت هستند و البته تجربه ملی بالایی هم در رقابت‌هایی مثل جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به دست آورده اند. دور از تصور نبود که همین بازیکنان دوباره به تیم ملی دعوت شوند، اما بازیکنی مثل شهریار مغانلو با آقای گلی خود در رقابت‌های لیگ تلاش می‌کند تا با بالا بردن سطح خود به تیم ملی راه پیدا کند و از طرفی در لیگ دسته اول فوتبال کشور با آقای گلی خود را ثابت کرد و پیش از رقابت‌های فصل هم توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شد و کاملا این سرمربی روی این بازیکن شناخت دارد.

ویلموتس می‌تواند نگاه خریدارانه تری به بازیکنان پیکان داشته باشد

وی افزود: در کنار مغانلو بازیکنانی مثل امامعلی، حق وردی، امیرحسین کریمی، مهران موسوی، سعید واسعی و ... هستند که می‌توانند جزء گزینه‌های دعوت به تیم ملی باشند. من فکر می‌کنم ویلموتس می‌توانست مغانلو را به تیم ملی دعوت کند. امیدوارم در ادامه ویلموتس نگاه خریدارانه تری به بازیکنان تیم ملی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: حمودی: هیچوقت پراید را با پژو مقایسه نکنید! / امسال بهترین سال فوتبالی پیکان است

باید از ویلموتس حمایت کنیم

سرمربی تیم پیکان تهران در ادامه در مورد عملکرد مارک ویلموتس در ۲ بازی گذشته تیم ملی اظهار کرد: درست است که تیم ملی در ۲ بازی پشت سر هم باخت، اما نباید کی روش و ویلموتس را با یکدیگر مقایسه کنیم. برخی اشتباهات در این ۲ بازی ممکن است یا از سمت بازیکن صورت گرفته باشد و یا اشتباهات مربی باشد، اما مردم انتظار نداشتند تا در ۲ بازی متوالی نتیجه را حتی بدون وجود سرمربی در تیم واگذار کنیم! حالا باید در این شرایط موجود از تیم ملی حمایت کنیم و قطعا باید حوصله کرد و اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد شرایط حتی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی، سخت‌تر خواهد شد.  

کیفیت بازیکنان تیم ملی در این ۲ بازی آخر خوب نبود

او در انتها بیان کرد: ما باید از انتخابی که می‌کنیم حمایت لازم را داشته باشیم. من به عنوان سرمربی در جلسه هم اندیشی که با ویلموتس برگزار کردیم، حمایت خود را از او اعلام کردم. به هر حال از تیم ملی انتظار داریم رضایتمند بازی کند. همه عملکرد تیم ملی به سرمربی  مربوط نمی‌شود و شخص بازیکن هم با عملکردش در بازی می‌تواند کیفیت بازی را دستخوش تغییر کند. کیفیت بازیکنان در این ۲ بازی آخر واقعا خوب نبود و نباید همه چیز را بر گردن مربی بیاندازیم. از طرفی وقتی بازیکن کیفیت لازم را نداشته باشد چگونه می‌خواهیم توقع برد داشته باشیم؟

انتهای پیام/

اظهارات فرکی در خصوص شرایط تیم پیکان تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)