Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@05:19:17 GMT

دستگیری قاتل پس از 6 سال

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۳۰۵

دستگیری قاتل پس از 6 سال

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از شناسایی و دستگیری قاتل پیرزن 61 ساله پس از 6 سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف جسد پیرزنی 61 ساله در بهمن ماه سال 1393که پس از سرقت طلاجات توسط قاتل به قتل رسیده بود دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آستانه‌اشرفیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه با انجام تحقیقات میدانی و پایش دوربین‌های خیابان‌های اطراف محل سکونت متوفی هیچگونه سرنخی پیدا نشد، اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت سرقت به عنف که منجر به قتل شده بود ماموران پلیس آگاهی مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: قاتل 42 ساله این پرونده که به اتهام سرقت‌های متعدد و مظنونیت به قتل به طور موقت از زندان عمومی رشت در اختیار پلیس آگاهی استان بود با به دست آمدن سرنخ‌هایی از این متهم در خصوص قتل پیرزن در 6 سال پیش، پلیس آگاهی شهرستان آستانه‌اشرفیه با هماهنگی مقام قضائی وی را برای تحقیقات بیشتر در اختیار گرفت که متهم در تحقیقات فنی پلیس و وجود دلایل و مدارک، به قتل پیرزن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: انگیزه قاتل برای سرقت و شناسایی وی توسط مقتول باعث بروز قتل شده بود لذا شهروندان با رعایت هشدارهای انتظامی و مجهز کردن منازل به دزدگیر می‌توانند از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

 

بیشتر بخوانید: اعتراف شوم زن شوهردار چالوسی قاتل فراری در اسفراین دستگیر شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی زندان فرمانده انتظامی قتل ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح  متهم به قتل  همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد