Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در توئیتی با تاکید بر اینکه جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد، گفت: این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌ها است.

به گزارش ایرنا ربیعی بامداد چهارشنبه در این توئیت افزود: من در نشست سخنگویی گفتم پدیده اغتشاشات بیش از دو روز دوام نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس کردم مرزبندی میان اعتراض مدنی و خشونت ضد مردمی تعمیق شده است.

وی تصریح کرد: جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می برد. این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌ها است.

او ادامه داد: دوگانه اعتراض یا اغتشاش، دوگانه گفت‌وگوی اجتماعی یا خشونت است. اولی سبب پویش و دومی عامل فرسایش است. نخبگان، انجمن‌های علمی و احزاب می‌توانند پیشرو گفت‌وگو باشند. دست همه اهل گفت‌وگو را می‌فشاریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز صفر، ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز صفر مدل ۱۴۰۰، ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو ۴۰۵ SLX صفر ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت کارکرده خودرو‌های پژو ۴۰۵ نیز از ۳۰۰ میلیون ۴۸۵ میلیون تومان متغیر است. قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۴ کارکرده هم ۳۰۰ میلیون تومان است.

همچنین قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز کارکرده ۳۲۰ میلیون تومان است و قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۳۹۸ در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو ۴۰۵ در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • علی ربیعی: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳