Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: مدارس همه دوره‌های تحصیلی ۸ شهرستان این استان به علت برودت هوا و لغزندگی در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس همه دوره های تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان های اراک، آشتیان، خنداب، فراهان، کمیجان، شازند، خمین، تفرش در تاریخ ۲۹ آبان در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، مدارس مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح نیز روز چهارشنبه با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

بارش برف که از اوایل هفته جاری در مناطق مختلف استان مرکزی آغاز شده تا شامگاه روز جاری (سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه) ادامه داشت.

اداره کل هواشناسی استان مرکزی پیش‌بینی کرده است که سامانه بارشی تا اواخر وقت سه‌شنبه در مناطق مختلف استان مرکزی پابرجاست و پس از آن سامانه سردی بر منطقه حاکم می‌شود به طوری که دمای هوا از روز چهارشنبه در مناطق مختلف این استان سه تا پنج درجه سردتر می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان استان مرکزی بارش برف سرما شهری و روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

 میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیر‌های روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیر‌ها برای ساعاتی مسدود شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد