Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در شورای‌عالی ورزش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روش‌های تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های ورزش و جوانان استان براساس اعتبارات دولتی و میزان مشارکت بخش خصوصی ارائه شود.

وی افزود: در این صورت می‌توان هنگام توزیع بودجه فصل ورزش، تصمیم‌گیری مفیدتر و مطلوب‌تری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: گروه‌ها و هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری گزارش فعالیت‌های مؤثر در بخش‌های مختلف به همراه دستاوردها و افتخارآفرینی‌های خود را از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی کنند.

وی یادآور شد: یکی از بسترهای مهم چهارمحال و بختیاری برای معرفی استان به لحاظ ارتفاع از سطح دریا، اکسیژن، سلامت جسمی و فکری، علاقه‌مندی مردم به ورزش و میهمان‌نوازی توجه به ورزش و رشته‌های ورزشی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حضور سالانه حدود ۲۰ هزار ورزشکار رشته‌های مختلف ورزشی به همراه خانواده در این استان مزیت بسیار مناسبی در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی بام ایران به سراسر کشور است.

وی گفت: در همین راستا هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ورزش در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

عباسی تاکید کرد: مسئولان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری طرح‌های قابل برون‌سپاری به بخش خصوصی را شناسایی و در راستای واگذاری این طرح‌های اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی افزود: البته دولت می‌تواند برای تکمیل زیرساخت‌های مرتبط با طرح‌های ورزشی از اعتبارات دولتی بودجه اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به شناسایی و انجام روند استخدام مدال‌آوران پارالمپیک، پارآسیایی و جهانی استان که از شرایط قانونی برخوردار بوده اقدام کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری چهارمحال و بختیاری خانواده رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری و بررسی می‌شود. بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی میکنند.

اسماعیلی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان بوده که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب میباشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898194

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است