Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اهداف تعیین شده در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، طرح‌‌‌‌هایی از سوی واحدهای دانشگاهی بابل، قشم و کازرون مبنی بر برگزاری همایش‌‌‌های مختلف در راستای تبلیغ بیانیه گام دوم برای دانشجویان، کارمندان و استادان دانشگاه ارسال شده بود که قرار شد این طرح‌‌‌ها به کمیته‌‌های علمی دبیرخانه رفته و در آنجا بررسی شود تا خروجی آن مجددا در دبیرخانه مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سطح دانشجویان، ابتدا یک دوره‌‌‌ای برای استادان معارف برگزار خواهد شد تا بتواند بیانیه گام دوم را برای دانشجویان به خوبی تبیین کنند. یکی دیگر از موارد مورد نظر ما که در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، برگزاری دوره‌‌‌های توانمندسازی کارکنان مبتنی بر بیانیه گام دوم بوده که بعد از تایید در سازمان مرکزی به واحدهای مختلف دانشگاهی ابلاغ می‌‌‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره طرح‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاهی در جهت تبلیغ بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: واحد بابل طرح برگزاری همایش معنویت و اخلاق را ارائه کرده و واحد کازرون هم در جهت برگزاری همایش‌‌‌‌‌‌هایی در خصوص عدالت و مبارزه با فساد و واحد قشم هم به صورت کلی درصدد برگزاری همایش‌‌‌هایی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است که درصدد برگزاری و اجرایی شدن این همایش‌‌‌ها هستند.

هاشمی تاکید کرد: در مرحله اول قبل از اجرایی کردن بیانیه گام دوم درصدد تبیبن اهداف بیانیه هستیم چون اگر این اهداف به خوبی تبیین نشود، اجرایی شدن آن اتفاق نمی‌‌افتد بنابراین تبیین اهداف این امر جز اولویت‌‌‌های اصلی ما است.

وی تصریح کرد: زمانی که استادان اندیشه اسلامی و معارف، آموزش‌‌‌های لازم را ببینند، بدون تردید، توانمندی لازم برای تبیین اهداف بیانیه گام دوم را خواهند داشت. کلیه این موارد در قالب کتاب‌‌‌‌های درسی ارائه خواهد شد اما این روش در حد استادان و کارکنان راهگشا نبوده بنابراین جهت تعریف جامع اهداف بیانیه گام دوم برای کارکنان و استادان هم نیازمند برگزاری همایش‌‌‌‌هایی از این دست هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مراسم روز بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی ویژه کانون‌‌های بسیج اساتید برگزار می‌‌‌شود. بخشی از این نمایشگاه‌‌‌ها در کانون بسیج مستضعفین و واحدهای دانشگاهی هم ارائه خواهد شد. شاخص‌‌های بسیج در گام دوم هم در هفته بسیج رونمایی می‌‌شود.

انتهای پیام/

188 / 167 مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سید محمود هاشمی بیانیه گام دوم انقلاب استادان معارف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سید محمود هاشمی بیانیه گام دوم انقلاب استادان معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: عملیات غرور آفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه است و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم بسیار حائز اهمیت است و مهمترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم (ص) است که باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه گر نیز در زمان برگزاری همایش جهت ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومین باید همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6080540

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز