Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@14:32:53 GMT

۳ نامه از سوی فلسطین به سازمان ملل متحد ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۶۵۴

«ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل متحد امروز با ارسال ۳ نامه به سازمان ملل متحد اقدام اخیر واشنگتن در حمایت از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.

اخبار بین الملل - در این نامه ها با مواضع اخیر مقامات آمریکا درباره حمایت از توسعه شهرک ها در اراضی اشغالی فلسطین مخالفت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه ها به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارسال شده است.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دوشنبه شب اعلام کرده بود واشنگتن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را نقض قوانین بین الملل نمی داند و وضعیت نهایی این منطقه باید از طریق مذاکرات سازش میان اسرائیل و فلسطین حل و فصل شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان ملل شورای امنیت وزیر خارجه آمریکا سازمان ملل متحد فلسطین شهرک سازی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری