Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هیچکدام از خدمات هوایی افزایش قیمت ندارند.

«رضا جعفرزاده»، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در گفتگو با خبرنگار برنا در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت بنزین بر قیمت بلیت‌های هواپیمایی تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: هیچ‌کدام از خدمات هوایی افزایش قیمت نخواهد داشت. افزایش قیمت در دستور کار هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مبنای قیمت بلیت هواپیما همان نرخ‌نامه‌ای است که شهریور ماه اعلام شد. شرکت‌های هواپیمایی و مسیرهای مختلفی که از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز دارند، قیمت بلیط این مسیرها را اعلام کرده‌اند و در آن دامنه‌ نرخ که دارای سقف و کف هست، عمل می‌کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور ادامه داد: ممکن است در زمان‌های عادی، قیمت‌ها از کف یا پائین‌تر حساب شود و زمان‌های پیک پروازی، قیمت‌ها بالاتر اعلام شود اما نه بیرون از سقف اعلام شده.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه هیچ تغییر و افزایش قیمتی در این زمینه نداریم، گفت: افزایش قیمت خدمات هوایی در دستورکار ما نیست. حتی سازمان هواپیمایی کشور این آمادگی را دارد که با درخواست شرکت‌های هواپیمایی، در صورت استقبال مسافرین در مسیرهای سیاحتی و زیارتی، مجوز پروازهای بیشتری را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اصلا اجازه نمی‌دهیم افزایش قیمت بنزین ثبات بازار را به هم بزند افزایش قیمت بنزین حجم مصرف آن را اصلاح می‌کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشور قیمت بلیط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳

بر اساس اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، دستمزد مقطوع تعیین شده از طرف این سازمان، به استناد مفاد ماده ۳۵ قانون تأمین‌اجتماعی و منطبق بر ضوابط قانونی از جمله تصویب‌نامه شورای‌عالی کار درخصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار، هر سال تعیین می‌شود و کارفرمایان مکلفند برمبنای دستمزد تعیین شده برای هر رشته شغلی، نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق‌بیمه بیمه‌شدگان کارگاه اقدام کنند. به‌عنوان نمونه در این فهرست؛ دستمزد مقطوعی برای فروشنده در فروشگاه لباس به تفکیک فروشنده درجه یک و درجه ۲ تعیین شده و کارفرمای فروشگاه لباس در صورتی‌که شغل یکی از کارمندان خود را به عنوان فروشنده در فهرست حق بیمه ثبت کند، ملزم خواهد بود در محاسبه و پرداخت حق بیمه مربوط به این شخص، دستمزد مقطوع اعلامی از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان مبنای کسر حق بیمه مورد نظر داشته باشد.

براساس این گزارش، فهرست دستمزد مقطوع مشاغل صنوف در دو جدول شامل ۳۲۲ نوع فعالیت از جمله مشاغلی، چون مشاغل مرتبط با هتل‌ها و مهمان‌سراها، نجاری، انواع نانوایی، نقاشی ساختمان، مؤسسات نشر و فروش کتاب، مؤسسات بارکشی شهری و بسته‌بندی اثاثیه، مؤسسات تاکسی تلفنی، فروشگاه‌های لباس و پوشاک و ... و به‌طور جداگانه برای هر یک از رشته‌های شغلی این مشاغل به تفکیک شهر‌های با جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر و شهر‌های با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی منتشر شده و در سایت سازمان تأمین‌اجتماعی قابل دسترسی و دانلود است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط ارسال شد
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه