Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود معینی، رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مارک ویلموتس به دلیل عدم شناخت کافی از فوتبال ایران نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تاریخ انتشار: 06:40 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۳۰۷

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان در ارتباط با عملکرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مارک ویلموتس به دلیل عدم شناخت کافی از فوتبال ایران نتوانسته انتظارات را برآورده کند و مشکلاتی هم در موضوعات مالی قراردادش با فدراسیون داشت که این موضوع هم بر معضلات تیم ملی افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: لیگ برتر هم تاثیرات مستقیم بر تیم ملی دارد، هر زمان که لیگ با کیفیت برگزار می‌شود، وضعیت تیم ملی هم بهتر می‌شود. تیم ملی در دو بازی اخیر خود وضعیت خوبی نداشت و آن تیم مستحکم و قدرتمندی که در جام جهانی ظاهر شد، نبود.

رئیس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیرامون عملکرد بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: باید صراحتا بگویم ۵ یا ۶ بازیکن تیم ملی آمادگی حضور در تیم ملی را ندارند، اما نمی‌توانم نام آنها را بگویم. خط دفاعی ما از زمان کی‌روش خیلی تفاوت کرده و هماهنگی لازم را ندارد. در تیم ما لیدر وجود ندارد، نه در خط حمله و نه در خط دفاع.

معینی در مورد عملکرد مسعود شجاعی در تیم ملی گفت: در هنگام بازی دست کادر فنی در زمین کوتاه است و این کاپیتان است که باید تیم را هدایت کند. در بازی با عراق مسعود شجاعی نتوانست وظایف کاپیتانی را به‌درستی در زمین اجرا کند و تیم ما یک تیم متزلزل، ترسو و آسیب‌پذیر بود. در آن دیدار تیم ملی ما نه فشاری روی دروازه عراق آورد و نه توانست موقعیتی خلق کند.

وی در پایان درباره شکست تیم ملی ایران مقابل عراق افزود: همیشه سرنوشت بازی‌های مهم در نیمه دوم مشخص می‌شود. استراتژی کی‌روش این بود که تا دقیقه ۷۵ گل نخورد و بعد از آن گل می‌زد و نتیجه را حفظ می‌کرد. عراق هم در این بازی با ما همین کار را کرد.

بیشتر بخوانید: فرصت‌سوزی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مارک ویلموتس مسعود معینی مارک ویلموتس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است