Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مجله تایم، هزاران معلم با پوشیدن لباس سرخ در ایالت ایندیانا دست به اعتصاب سراسری زدند و خواستار پرداخت حقوق و احترام بیشتر از دولت ایالتی تحت تسلط جمهوری جمهوریخواهان در اعتراض به بسته شدن بیش از نیمی از مناطق مدارس ایالتی شدند.

اتحادیه معلمان اعلام کرد: اعتراضات اخیر معلمان در ایندیانا در مدارس در دو سال گذشته بی سابقه بوده است و  معلمان شعار می دادند: "مدارس ما را تأمین کنید" و "بچه ها را در اولویت قرار دهید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کیت گامبیل" رئیس انجمن معلمان ایالت ایندیانا خطاب به معلمان معترض گفت که قوه مقننه باید از دو میلیارد دلار ذخیره نقدی ایالت برای کمک به مدارس استفاده کند.

به گفته اتحادیه های معلمان، نزدیک به ۳۰۰ مدرسه در ایالت ایندیانا به دلیل تظاهرات و اعتصاب معلمان بسته شده است.

اعتصاب معلمان ایالت ایندیانا در حالی صورت می گیرد که در ماه گذشته به دنبال عدم توافق میان اتحادیه معلمان و شهردار جدید، بسیاری از معلمان شیکاگو دست به اعتصاب زده و کلاس‌های درس بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز در مدارس دولتی تعطیل شد.

پیش از این معلمان ایالت‌های آمریکا ۱۲ بار دست به اعتصاب صنفی زده بودند.

برچسب‌ها شیکاگو معلمان ایالات متحده آمریکا اعتصاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیکاگو معلمان ایالات متحده آمریکا اعتصاب شیکاگو معلمان ایالات متحده آمریکا اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود

ایالت کالیفرنیا در آمریکا ۲۴ میلیارد دلار برای حل بحران بی‌خانمان‌ها هزینه کرده، اما کسی از سرنوشت پول‌ها خبری ندارد و میزان بی‌خانمان‌های این ایالت ۵۰ درصد افزایش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • این افراد معلم می‌شوند
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳