Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:23:57 GMT

مطالبات مردم باید از مسیر قانونی پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۸۲۸

مطالبات مردم باید از مسیر قانونی پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد سه شنبه شب در نشست هم‌افزایی ائمه جماعات مساجد و مسئولان هیئات مذهبی کلانشهر اهواز در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: آشوب و اغتشاش را هیچ عقل سلیمی نمی پسندند زیرا این قبیل اقدامات ساختار شکنانه به ضرر کل مردم، کشور و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقایع دلخراش اخیر نه تنها امنیت عمومی مردم را نشانه‌ رفت و دشمن از آن نه تنها سوءاستفاده کرد بلکه عوامل اغتشاش‌گر را تشویق و وقیحانه از آنان حمایت کرد که البته این بار نیز با بصیرت و آگاهی ملت تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران سه قوه در اصلاح و مدیریت مصرف سوخت حمایت کردند و تکلیف ما این است که پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که افزایش نرخ بنزین نباید باعث افزایش قیمت کالا و فشار بر مردم باشد. در این راستا از مسئولان نظارتی و قضایی می‌خواهیم که با نظارت قوی و مستمر اجازه ندهند؛ برخی افراد فرصت طلب به بهانه افزایش قیمت بنزین، بهای کالا و خدمات را افزایش‌ دهند.

موسوی فرد عنوان کرد: مطالبات به حق مردم باید در مسیر قانونی و در چارچوب قوانین کشور و در فضایی مناسب و به دور از التهاب و تنش پیگیری‌ شود تا دولت خواسته های مردم را بشنود و در مسیر تحقق آن گام بردارد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در حاشیه این نشست در خصوص چرایی برگزاری این جلسه اظهار کرد: این نشست به منظور تبیین اتفاقات اخیر کشور و به ویژه تبیین سخنان مقام معظم رهبری تشکیل شد و بنا شد درباره تصمیمی که در جهت سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین تبدیل به قانون شد هم‌افزایی و تبادل نظر صورت بگیرد.

وی افزود: به‌هرحال این تصمیمی که گرفته شد ممکن است موجب ناراحتی برخی اقشار مردم نیز شده باشد که البته مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند اما می‌بایست با کنترل قیمت‌ها از وارد شدن فشار بر زندگی مردم جلوگیری کرد.

نبی‌زاده گفت: از ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی دعوت کردیم تا در یک فضای منطقی و مباحثه‌ای به بررسی وقایع اخیر بپردازیم تا با انسجام و آگاهی بیشتر مقابل بدخواهان این انقلاب ایستادگی کنیم.
 

کد خبر 4776504

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز بارش برف گرگان قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت سفر استانی قیمت بنزین تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت

ایتنا - دویچه بانک انتظار دارد قیمت بیت‌کوین پس از رویداد هاوینگ بالا باقی بماند اما جی پی مورگان مخالف صعود بیت‌کوین است.
جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارزهای دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازارهای ارزهای دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارزها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که  ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۵ هزار و  ۶۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۴۲ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۲۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۱۲ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان