Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دیر در این نشست گفت: مردم صاحب کشور هستند و اعتراض حق آنان است اما این اعتراض‌ها باید در چارچوب قانون باشد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: بستن راه، ایجاد ناامنی و آتش زدن بانک‌ها کار مردم وفادار به نظام اسلامی نیست.

وی گفت: مقام معظم رهبری با پذیرفتن نظر کارشناسی سه قوه مبنی بر مدیریت مصرف سوخت حفظ ساختار نظام و جلوگیری از موج سواری دشمنان اسلام را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دیر با بیان اینکه مردم صف خود را از آشوب گران جدا کردند، ادامه داد: مسئولان باید دقت کنند که گرانی و افزایش نرخ کالا در بازار صورت نگیرد و دستگاه‌های تعزیراتی، اصناف و صنعت و معدن بر بازار نظارت مستمر داشته باشند تا مردم امیدوار باشند.

وی صرفه جویی در مصرف سوخت، هدفمندی یارانه سوخت و صادرات آن را از فایده‌های طرح مدیریت مصرف سوخت عنوان کرد.

فرماندار دیر گفت: تحریم‌های اقتصادی حداکثری از ناحیه دشمن بر مردم صورت گرفته‌است.

کریم علی حسنی افزود: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور درآمد حاصل از صرفه‌جویی در مصرف سوخت هدفمند می‌شود و یارانه آن به قشر پایین و کم درآمد جامعه باز می‌گردد.

وی با پرهیز از اتهام به همدیگر گفت: همه باید سعی کنیم برای حفظ آرامش جامعه و نظام اسلامی از انگشت اتهام به همدیگر پرهیز کنیم.

فرماندار دیر اضافه کرد: مسئولان باید تحمل اعتراض مردم را داشته باشند و مردم همه باید بدانند که هر اعتراضی با آشوب، تخریب و توهین نیست.

وی  گفت: مشکلات سهمیه سوخت شناورهای صیادی و تاکسی تلفنی‌ها در دست بررسی و پیگیری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم بعد از ۴۱ سال همانند روزهای اول انقلاب هوشیار تر و آگاه تر در صحنه هستند  و نمی‌گذارند که انقلاب از ناحیه مخالفان و دشمنان آسیب ببیند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: اصلاح قیمت بنزین یک اقدام کارشناسی بود که مقام معظم رهبری از این اقدام حمایت کرده‌است و مردم هم لبیک گفته‌اند و با هوشیاری و بیداری سریع صف خود را از آشوبگران و اخلال گران جدا کردند.

وی گفت: در حال حاضر کشور نیاز به آرامش دارد و مسئولان هم قول داده‌اند که بازار را مدیریت کنند تا هیچ افزایش در نرخ کالا در بازار نباشد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی تجمع بنزین بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی تجمع بنزین بندردیر شورای فرهنگ عمومی تجمع بنزین بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی ضمن تشکر از اقدام ارزشمند فراجا در اجرای قوی‌تر طرح نور اظهار کرد: توجه به محتوای قرآنی و روایی و به خصوص تدبر در معارف سوره نور می‌تواند به صورت ضمن خدمت کارکنان و نیز کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آشنایی با مبانی عفت ورزی و غیرتمندی ویژه دانش آموزان و نوجوانان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تولیدات هنری و رسانه‌ای که رعایت ذائقه همه رده‌های سنی را داشته باشند با استفاده از ظرفیت نخبگانی دانش آموزان و نوجوانان در سطح ملی و استانی از الزامات موفقت آمیز اجرای این طرح نور است که امیدواریم شورای فرهنگ عمومی این مسئله را پیگیری و جزو دغدغه‌های اصلی خود قرار دهد.

سالاری ادامه داد: طرح تدبر در سوره نور به موازات طرح نور فراجا به صورت گسترده در قالب‌های مختلف با همراهی مجموعه‌های مردمی و قرآنی در استان اجرا خواهد شد تا گامی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداشته شود.

گفتنی است طرح تدبر در سوره نور در قالب ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت در خراسان جنوبی مصوبه شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت و مورد موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه واقع شد.

کد خبر 6088404

دیگر خبرها

  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست