Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ممیزی شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی از ۲۵ آبان سال جاری و پس از اعلام طرح اصلاح نرخ و سهمیه‌بندی بنزین اعلام شده و بازار به طور مرتب توسط گشت‌های مشترک تعزیرات با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان، رصد و بازرسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت تمام کالا و خدمات رصد شده و نظارت‌ها ادامه دارد و تا کنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

ممیزی خاطرنشان کرد: تنها موردی که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی مشاهده شده، افزایش نرخ کرایه توسط بعضی از رانندگان است که حمل و نقل مسافر بین شهری یا از روستاها انجام می‌دهند.

وی گفت: این مورد نیز در کمیته‌های مربوطه در کارگروه تنظیم بازار استان بررسی و رسیدگی می‌شود تا مشکل افزایش نرخ کرایه‌ها با اختصاص سهمیه خاص به این رانندگان، مرتفع شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: بازار به صورت مرتب نظارت و رصد می‌شود و با توجه به تاکید مسئولان کشوری تا پایان سال، شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمت در کالاها و خدمات در سطح استان و حتی کشور نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ اعلام کنند تا رسیدگی شود.

ممیزی خاطرنشان کرد: مردم به مسئولان کمک کنند تا طرح سهمیه‌بندی و نظارت بر بازار به نحو احسن اجرا شده و شاهد گرانفروشی نباشیم.

برچسب‌ها تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین زنجان پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین زنجان تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت