Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@00:26:10 GMT

تایم: پمپئو به دنبال خروج از کابینه ترامپ است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۹۹۸

تایم: پمپئو به دنبال خروج از کابینه ترامپ است

مایک پمپئو در هفته‌های اخیر به سه نماینده برجسته جمهوریخواه گفته است که قصد دارد از دولت ترامپ استعفا دهد تا بتواند در انتخابات سال آینده از ایالت کانزاس نامزد مجلس سنای آمریکا شود.  

پمپئو به نمایندگان جمهوریخواه گفته است که تنها مشکل نحوه خروج از دولت ترامپ است. 

سه تن از نمایندگان جمهوریخواه در مصاحبه با تایم گفتند: قرار بود پمپئو تا اوایل بهار سال آینده در وزارت امورخارجه باقی بماند، اما تحولات اخیر از جمله تحقیق در مورد استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان موجب اخلال در روابط پمپئو با ترامپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان جمهوریخواه در پاسخ به زمان خروج پمپئو از کابینه ترامپ می‌گویند: تصمیم پمپئو برای استعفا با توجه به توانایی‌های وی در مدیریت زمان ممکن است در زمان مناسبی صورت گیرد. 

به دنبال افشای خبر استعفای پمپئو، مجله تایم نوشت: هیچ نشانه‌ای از اینکه وی موضوع کناره گیری از وزارت خارجه را با رئیس جمهوری در میان گذاشته باشد، وجود ندارد.

پیش از این نیز به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای وزیر امورخارجه آمریکا، دستیاران پمپئو  این خبرها را انکار کردند.

کابینه ترامپ همواره با کناره گیری و یا برکناری اعضا مواجه بود به طوری که پیش از این «جان بولتون» مشاور امنیت ترامپ نیز از کاخ سفید اخراج شد. 

 

منبع:مجله تایم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایک پمپئو آمریکا استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پدیده نادر پرتاب حلقه‌های گرداب آتشفشانی (فیلم) فوران آتشفشان روآنگ در اندونزی (فیلم) لحظه فوران آتشفشان ایسلند از نمای نزدیک (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنایه جالب همراه وزیر امورخارجه در نیویورک به یک خبرنگار
  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران (فیلم)
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • تایم لپس بارندگی شدید و جاری شدن سیل در دُبی
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری