Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس حضرتی افزود: تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند و بازار لحظه‌ای رصد می‌شود. همچنین مقرر شد که گزارشات سازمان‌های حاضر در جلسه امروز به صورت هفتگی بررسی شود. ناطقان: الیاس حضرتی با اشاره به حضور وزیر صنعت و معاونانش، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و نمایندگان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی و اصناف در جلسه این کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار کرد: به دنبال مسائل به وجود آمده پس از تصمیم سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پیام مقام معظم رهبری، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی ماموریت داد تا این کمیسیون، برنامه‌های دستگاه‌های مسئول را جهت کنترل قیمت‌ها در بازارهای مختلف از جمله بازار ارز، بورس کالا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... بررسی کند.

وی گفت: در همین راستا هدف از برگزاری نشست امروز مشخص شدن تمهیدات اندیشیده شده در دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از گرانی کالاها پس از افزایش قیمت بنزین بود. بانک مرکزی، سازمان بورس، وزیر صمت، قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی  و... گزارش خوبی درباره ماموریت‌های خود ارائه کردند و سوالات و نگرانی‌های نمایندگان نیز مطرح و بررسی شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند و بازار لحظه‌ای رصد می‌شود. همچنین مقرر شد که گزارشات سازمان‌های حاضر در جلسه امروز به صورت هفتگی بررسی شود. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ، دستگاه ها ، گرانی ، کالاها ، ممانعت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دستگاه ها گرانی کالاها ممانعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمزه حورسی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: تدوین مقررات برای سرژمین اصلی در وزارتخانه ها بدون استثنا قائل شدن مناطق آزاد باعث بروز مشکل شده و رعایت این قوانین در مناطق آزاد برای تولیدکنندگان فشار زیادتری را تحمیل کرده است.

وی افزود:‌ مناطق آزاد در دنیا موتور پیشران اقتصاد هستند، چون فعالیت های تولیدی و خدماتی در این مناطق با استفاده از مزیت های قانونی کمتر از قلمرو گمرکی کشور کم هزینه تر و محصولات تولیدی رقابتی تر هستند.

این مسئول با تایید صحبت های تولیدکنندگان در خصوص اجرایی نشدن قانون ماده ۶۵ اضافه کرد: مناطق آزاد الگوی به کارگیری روش ها و مدل های جدید مدیریتی باید باشند و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این مناطق فارغ از دیوانسالاری قلمرو گمرکی کشور بایستی مسائل و مشکلاتشان به فوریت حل و فصل شده و صدور پروانه و ثبت شرکت و کل فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

این جلسه در شهرک صنعتی ماکو طی بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • ادامه اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در زنجان