Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی روز گذشته با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(رحمه‌الله) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. تاریخ انتشار: 08:46 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۴۲۲

به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، رهبر معظم انقلاب در دیدار ۳ساعته با فعالان اقتصادی با اشاره به حوادث اخیر فرمودند:در عرصه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی دشمن را عقب زدیم، در عرصه جنگ اقتصادی هم به طور قاطع دشمن را عقب می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: بیانات رهبر انقلاب درباره طرح مدیریت مصرف سوخت  مروری بر بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب درباره حواشی اخیر پاسخ و روشنگری سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات رییس جمهور در هیات دولت

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب جنگ اقتصادی فعالان اقتصادی قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تمرکز دشمن در حوزه اقتصاد پس از شکست در عرصه نظامی
  • رهبر انقلاب معتقدند: «خدا یکی، عشق یکی و همسر یکی»
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم