Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@01:04:26 GMT

تشریح برنامه های روز قم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۱۵۵

تشریح برنامه های روز قم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: برای ساماندهی ورودی جعفریه کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از این مسیر وارد قم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن مالکی‌نژاد در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری قم با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تاکید بر اینکه روز قم برای همه ما اهمیت خاصی دارد، اظهار کرد: در این روز و هفته جاری برنامه‌های مطلوبی برای شهر قم درنظر گرفته شده است که بخش قابل توجهی از آن‌ها به ارائه خدمات اجتماعی اختصاص دارد تا مردم در کنار این فضای مجازی از خدمات مختلف نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 20 تیم پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق محروم قم به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت، عنوان کرد: در این تیم‌های متخصص جمعی از پزشکان متخصص و عمومی حضور دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم از برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم یاد و مطرح کرد: برای ساماندهی ورودی جعفریه نیز کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از این مسیر وارد قم شده است.

بیشتر بخوانید: توجه به جایگاه قم در تدوین نمادها و نشان ها رونمایی از نشان روز قم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حرم مطهر حضرت معصومه شورای شهر فضای مجازی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد