Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت گفت: هدف طرح حمایت معیشتی با مدیریت مصرف سوخت، نه جبران کسری بودجه‌ دولت، که جبران کسریِ حمایت از معیشت مردم، به ویژه اقشار کمتربرخوردار است.

به گزارش ایرنا ربیعی گفت: من در نشست سخنگویی گفتم پدیده اغتشاشات بیش از دو روز دوام نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس کردم مرزبندی میان اعتراض مدنی و خشونت ضد مردمی تعمیق شده است.

وی با تاکید بر اینکه جفای خشونت‌ها و اغتشاش‌های خیابانی این است که صدای اعتراض مدنی را به حاشیه می‌برد، گفت: این حاشیه‌رانی، خواست بدخواهان ایران و تروریست‌ها است.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اظهار داشت: دوگانه اعتراض یا اغتشاش، دوگانه گفت‌وگوی اجتماعی یا خشونت است‌ اولی سبب پویش و دومی عامل فرسایش است. نخبگان، انجمن‌های علمی و احزاب می‌توانند پیشرو گفت‌وگو باشند. دست همه اهل گفت‌وگو را می‌فشاریم.

سخنگوی دولت گفت:‌ حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر 60 لیتر در ماه است. این طرح به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند. هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علی ربیعی اغتشاشات سخنگوی دولت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد

پیمان محقق مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: پارسال مجموعا ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودروی بنزینی و ۲ هزار و ۵۸۰ خودروی دوگانه سوز در مرکز معاینه فنی پذیرش و خدمات دریافت کردند.

وی افزود: تعدادی از این خودرو‌ها به دلیل عدم تنظیم موتور و مصرف سوخت نامتعارف و تعدادی هم مربوط سیستم ترمز و سیستم تعلیق خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید

معاینه فنی خودرو‌ها به‌صورت رایگان در فرخشهر به مناسبت هفته محیط زیست

محقق اضافه کرد: تعداد خودرو‌های سبک بنزینی در مراجعه اول ۹ هزار و ۶۲۴ مورد و در مراجعه نوبت دوم ۲ هزار و ۶۵۰ مورد بوده است.

محقق ادامه داد: همچنین تعداد خودرو‌های دوگانه سوز سبک بنزینی در مراجعه اول ۱۴۱۰ مورد و در نوت دوم ۳۲۰ مورد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند