Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@13:22:04 GMT

تخصیص کارت بلیت ۳۰۰ هزار تومانی به سربازان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۲۲۴

تخصیص کارت بلیت ۳۰۰ هزار تومانی به سربازان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، افشین حبیب‌زاده با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در جلسه‌ای موضوع ارائه کارت بلیت تخفیف‌دار به سربازان را مورد بررسی قرار داد، گفت: در این جلسه، کمیسیون حمل و نقل به این جمع‌بندی رسید که می‌تواند با کمک ستاد کل نیروهای مسلح، کارت بلیت تخفیف‌دار به سربازان تخصیص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به سهمیه‌ای که برای کارت بلیت‌های تخفیف‌دار در نظر گرفته شده است، می‌توان نسبت به صدور اقدام کرد؛ گفت: بر همین اساس در فاز اول برای ۲۰۰۰ سرباز تا سقف هر کارت ۳۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه سربازان از سوی نیروهای مسلح به شهرداری تهران معرفی می‌شوند، گفت: کارت بلیت‌های سربازان ۳۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود اما از این میان ۲۰ درصد مبلغ را ستاد کل و ۸۰ درصد را نیز شهرداری تهران پرداخت می‌کند.

حبیب‌زاده افزود: این مهم در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مورد تایید قرار گرفته و در صورت تصویب در صحن شورای شهر تهران، عملیاتی می‌شود.

کد خبر 464283 برچسب‌ها سربازی شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سربازی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت که در پایان سال توانست به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی افزود: آخرین جلسه مجلس در این‌باره نوزدهم دی سال گذشته برگزار شد که فرصت دوماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد، همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و پرداختی از بیمه و بیمار به‌طور تقریبی برابر است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی نیز طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که این موارد باید رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، من نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای را با مسئولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسئولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که موجب ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

کد خبر 747116

دیگر خبرها

  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است